וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה כבר משווים את וואקמה לאמבפה: "אין בלתי אפשרי עבורי"

הניגרי שהגיע מהפועל באר שבע רשם אמש הופעת בכורה חלומית בהרכב טרבזונספור עם צמד (כולל שער יפהפה) ובישול ב-0:4 על גלאטסראיי האלופה: "בכל הקבוצות ששיחקתי תמיד האמנתי"

אנתוני וואקמה רשם אמש (שבת) את הופעת הבכורה שלו בהרכב של טרבזונספור קבוצתו החדשה, ואיזו בכורה זו היתה. הקיצוני הניגרי שעזב את הפועל באר שבע כיכב ב-0:4 הגדול של קבוצתו על גלאטסראיי האלופה עם צמד יפהפה וקינח עם בישול לאקובה בתוספת הזמן. בטורקיה התלהבו מוואקמה שנבחר כמובן לאיש המשחק.

בתקשורת הטורקית תהו על קנקנו של וואקמה והשוו אותו ללא אחר מאשר קיליאן אמבפה כוכבה של פריס סן ז'רמן בגלל הטכניקה והמהירות שלו באגף.

עוד בנושא:

שגרירים: דקל קינן כבש, שער ניצחון לעומרי בן הרוש, צמד ובישול לוואקמה
ליאור רפאלוב: "אוהב את השאיפות של אנטוורפן להפוך למועדון בכיר בבלגיה"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

בילגו. אתר רשמי
בכורה חלומית בהרכב. וואקמה/אתר רשמי

"היינו הקבוצה הטובה יותר במשחק הזה, גם אנחנו קבוצה גדולה, זה היה ניצחון נהדר. אין דבר כזה בלתי אפשרי עבורי וזה היה ככה גם בקבוצות אחרות שבהן שיחקתי", כך אמר וואקמה לאחר המשחק.

"ניצלנו את היתרון של לשחק בבית", הוסיף וואקמה, "היינו מודעים לעוצמה שלנו. זה היה ניצחון גדול. יש לנו גם בסיס קהל נהדר והניצחון מוקדש לקהל הזה".

ומשחקן אחד שעזב את באר שבע ונהנה מכל רגע, לשחקן אחר שנהנה קצת פחות: איסק קואנקה הספרדי, ששוחרר מהאלופה וחתם על חוזה עם ראוס דפורטיו מליגת המשנה, עדיין לא רשאי לשחק עם קבוצתו החדשה. הסיבה? במנהלת הליגה לא מאמינים לסכומים שירוויח קואנקה בראוס, והם לא מאשרים כרגע את חוזהו. הליגה למעשה חושדת שקואנקה מחזיק בחוזה כפול שלא הוצהר, ושהוא ירוויח שסכום גבוה מהסכום שהועבר לה על ידי המועדון.

קואנקה עצמו אמר: "רציתי לשחק בספרד אחרי ששיחקתי בחו"ל, זה הכל. הופתעתי שסירבו לרשום אותי משום שחושבים שארוויח יותר ממה שסוכם. הם לא מאמינים לי וחושבים שארוויח יותר. אני אמשיך לעשות מאמצים על מנת לשחק העונה בספרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully