וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן כבש, שער ניצחון לעומרי בן הרוש, צמד ובישול לוואקמה

קינן כבש בנגיחה ב-1:2 של סינסינטי על פיטסבורג, בן הרוש שלח כדור נפלא לחיבורים (85) וסידר ללוקרן 0:1 על בוורן. הניגרי סיפק סלאלום מדהים ב-0:4 של טרבזונספור על גלא. ערן זהבי כבש בסין

עריכת וידאו: מתן חדד

ערן זהבי כבש היום (שבת) את שער הליגה ה-17 שלו העונה בסין, כשהוביל את גוואנגז'ו R&F לניצחון ביתי 0:2 על טיאנג'ין טדה. שישה ימים לפני שהוא חוזר לשחק במדי הנבחרת נגד אלבניה, הסקורר הישראלי כבש שער יפה מהאוויר בדקה ה-27, שער נוסף שלו נפסל בחלוף שלוש דקות ובדקה ה-54 הוא גם רשם החמצה גדולה. רנאטיניו הכפיל את התוצאה מקרוב בדקה ה-76, וגוואנגז'ו התקדמה למקום השישי עם 28 נקודות מ-21 משחקים. זהבי נותר בפיגור שני כיבושים ממלך השערים וו ליי, לו יש 19 העונה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליאור רפאלוב: "אוהב את השאיפות של אנטוורפן להפוך למועדון בכיר בבלגיה"
זכה בתפקיד הראשי: מונס דאבור מוביל את דירוג הליגיונרים של אוגוסט

שחקן גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי. GettyImages
מוכן לאלבניה. ערן זהבי/GettyImages

* דקל קינן כבש את שערו השני ב-MLS, בניצחון 1:2 של קבוצתו סינסינטי על פיטסבורג. הבלם הישראלי מצא את הרשת בדקה ה-80, איך לא, בנגיחה, וראה את קבוצתו משלימה מהפך בדקה ה-88.

* עומרי בן הרוש פתח בעמדת המגן השמאלי בהרכבה של לוקרן, ובדקה ה-85 כבש את שער הבכורה שלו בבלגיה, שהיה גם שער הניצחון. הישראלי קיבל את הכדור באגף שמאל, ומ-20 מטר שלח בעיטה נפלאה הישר אל החיבורים, כדי לקבוע 0:1 גדול על בוורן.

* לא, הוא לא ישראלי, אבל תגידו מזל טוב לאנתוני וואקמה, שכבש הערב את שערי הבכורה שלו בטורקיה. הניגרי כבש את הראשון של טרבזונספור במפגשה מול גלאטסראיי בדקה ה-25, ואז הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם סלאלום יפהפה. בתוספת הזמן של המשחק כולו הוסיף וואקמה בישול, וזה נגמר ב-0:4 ענק לטרבזונספור.

* תומר חמד פתח בהרכב של ק.פ.ר ושיחק 88 דקות ב-0:0 בחוץ מול בירמינגהאם. חלוץ נבחרת ישראל העניק לסטיב מקלארן שלוש נקודות ראשונות בשבוע שעבר עם שער בהופעת הבכורה, אך הפעם נעצר אצל השוער לי קמפ בדקות 49 ו-56. ק.פ.ר עם ארבע נקודות אחרי שישה מחזורים ומתחת לקו האדום.

* אלון תורג'מן חזר להרכב אוסטריה וינה ושיחק 64 דקות בניצחון הביתי 1:2 על מאטרסבורג. החלוץ הישראלי יצא בפיגור של 1:0 וחבריו הפכו את התוצאה עם פנדל של ונוטו (78) ושער ניצחון של אלכסנדר גרונוולד (79).

* רועי גורדנה, שחגג שער בכורה במדי סלאבן בלופו מחזור הקודם, הוסיף למאזנו בישול ב-1:1 הביתי מול היידוק ספליט, כשהכין לקפטן מתיאס דליץ' בדקה ה-17. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-94, כשקבוצתו עם תיקו רביעי מחמישה משחקים בליגה הקרואטית ועדיין ללא ניצחון.

* אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי, סיימה ב-1:1 אצל פאפוס במחזור השני בליגה הקפריסאית ובמאזנה ארבע נקודות. רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה, כבש בדקה ה-21 עבור אנורתוזיס, אבל המארחת איזנה שמונה דקות לסיום.

עוד באותו נושא

אלבניה פרסמה את הסגל לקראת ישראל, פאנוצ'י: "צריכים את האש בתוכנו"

לכתבה המלאה

הבישול של רועי גורדנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully