וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבניה פרסמה את הסגל לקראת ישראל, פאנוצ'י: "צריכים את האש בתוכנו"

המאמן האיטלקי זימן 25 שחקנים לקראת המשחק הראשון בליגת האומות ביום שישי, כולל שלושה זימוני בכורה. על ישראל אמר: "נבחרת חזקה ומאוזנת, עכשיו מתחיל הסיפור האמיתי שלנו"

ניב אהרונסון

שישה ימים לפני משחק הפתיחה בדרג ג' של ליגת האומות בו תארח את ישראל, נבחרת אלבניה פרסמה היום (שבת) את הסגל שלה לקראת המפגש שייערך ביום שישי באלבסן ארנה (21:45) ולקראת המשחק השני מול סקוטלנד שלושה ימים לאחר מכן.

המאמן האיטלקי כריסטיאן פאנוצ'י זימן סגל של 25 שחקנים, וביניהם שלושה מוזמנים טריים: הבלם הצעיר אנאה מיחאי שהביע לפני כמה חודשים את רצונו לייצג את יוון, בסיר דמירי שרשם שתי הופעות במשחקי ידידות במדי מקדוניה וגם אגזון בינאקו ממאלמו. הכוכב ארמנדו סדיקו פצוע כבר תקופה ויחסר לאלבניה. אנסי אגולי, יאהמיר היקה ומיג'ן באשה הוותיקים חזרו.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
סגל נבחרת ספרד פורסם: סבאיוס וגאיה בהופעות בכורה, קוקה ואלבה בחוץ
ממשיכים עם הכוכבים: 22 מ-23 הזוכים במונדיאל בסגל נבחרת צרפת

כריסטיאן פאנוצ'י מאמן נבחרת אלבניה. AP
מחפש את האש. כריסטיאן פאנוצ'י/AP

את הסגל מובילים חמשת האיטלקים, ביניהם אלסעיד היסאי מנאפולי והשוערים תומאס סטראקושה מלאציו ואטריט ברישה מאטאלנטה. לגבי המאבק על אפודת השוער הראשון אמר פאנוצ'י: "זו הבעיה האחרונה שיש לי כי לשניהם יש איכויות. סטרקושה משחק יותר וברישה פחות כרגע, אבל זה באמת לא מדאיג אותי".

המאמן התייחס גם לישראל: "אם אנחנו עם סגל מלא, אנחנו יכולים לעשות הרבה דברים טובים. המשחק מול ישראל חשוב, זו נבחרת חזקה ומאוזנת. אנחנו לא מרגישים לחץ, אבל צריכים את האש בתוכנו. עכשיו מתחיל הסיפור האמיתי של נבחרת אלבניה".

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל: זהבי, חיימוב, גלזר ופלקושצ'נקו בסגל של אנדי הרצוג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully