וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור קילל והשתולל, דיווח: עשוי לעזוב לצרפת או לגרמניה

כובש הצמד של זלצבורג נתפס במצלמות כשהוא מקלל ובועט בספסל קבוצתו לאחר ה-2:2 מול הכוכב האדום: "עשינו טעויות של ילדים קטנים". המנהל הספורטיבי: "אנחנו מרגישים פשוט מטופשים"

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג. טוויטר רד בול זלצבורג, אתר רשמי
רגע לפני האכזבה הגדולה. מונס דאבור/אתר רשמי, טוויטר רד בול זלצבורג

עוד עונה חלפה, שחקנים באו והלכו ורד בול זלצבורג שוב נכשלת להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. שבע עונות ברציפות הקבוצה האוסטרית עושה את כל המאמצים להשתחל למפעל היוקרתי, ובכל פעם מחדש נוחלת אכזבה צורבת.

במשחק אמש כבר נדמה היה שהקללה חולפת. צמד של מונס דאבור בישר על הגשמת חלום והאוסטרים התחילו לדמיין את שמם בהגרלה שתיערך הערב (חמישי). אלא שלכוכב האדום בלגרד היו תכניות אחרות, ובצמד בזק עשתה היסטוריה, הדיחה את זלצבורג עם 2:2 ונכנסה לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות.

עוד בנושא

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
הגרלת ליגת האלופות בחמישי: ריאל, ליברפול, דורטמונד ואינטר בבית אחד?
פלייאוף ליגת האלופות: אייאקס, א.א.ק. ויאנג בויז בשלב הבתים

התגובות לא איחרו לבוא. חשבון הטוויטר הרשמי של המועדון המאוכזב, צייץ: "לא ייאמן". החלוץ הישראלי שהעלה את מאזן שעריו באירופה ל-100 כיבושים, זעם בסיום המשחק וחיפש דרכים לפרוק את תסכולו. דאבור סינן קללות על כר הדשא, אחד מחבריו ניסה להרגיע אותו, אך החלוץ המשיך לעבר הספסל, בעט בו ושב לקלל.

בסיום התייצב דאבור מול המיקרופון של "סקיי אוסטריה" ואמר: "עשינו טעויות של ילדים קטנים. נתנו הכול והיינו הקבוצה הטובה יותר, אבל זה הכדורגל. אני לא יודע מה קרה. זה לא הגיוני לומר שהיינו טובים פי עשרה מהם, אבל היינו טובים פי עשרה". ברשת גם דיווחו הבוקר שבשל ההדחה מליגת האלופות והיכולת הטובה שלו, דאבור עשוי למשוך עניין מקבוצות מגרמניה או צרפת שינסו להתחזק לפני שחלון ההעברות האירופי יסתיים בלילה שבין שישי לשבת.

כריסטוף פראונד, המנהל הספורטיבי, אמר: "קשה להסביר מה קרה לנו. שיחקנו טוב מאוד, הובלנו ביתרון נוח, אני באמת לא יודע איך לא עלינו לשלב הבתים. זה הגיע משום מקום מבחינתי, אני בסוג של הלם. אנחנו מרגישים פשוט מטופשים". הקפטן אנדראס אולמר הוסיף: "שיחקנו משחק גדול, יצרנו מצבים וכבשנו. זה ברור לכולם שהגיע לנו לעלות. אין לי מושג מה קרה. הולכים לעבור עלינו מספר ימים קשים".

בצד השני, הסרבים חוגגים ומאושרים. שחקן מחלקת הכדורסל של המועדון, לוקה מיטרוביץ', גם הספיק לצייץ והפגין את התרגשותו מההישג האדיר של חבריו למועדון.

מונס דאבור זועם בסיום המשחק

גם זלצבורג בעצמם לא מאמינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully