וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "אוהב את השאיפות של אנטוורפן להפוך למועדון בכיר בבלגיה"

אחרי שהשלים את השאלתו מקלאב ברוז', הקשר שעשוי לערוך את הבכורה מול אנדרלכט בראשון, דיבר לראשונה ואמר לאתר הרשמי: "החבר'ה פה קיבלו אותי יפה מאוד, כבר מחכה להיות על המגרש"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי פתיחת עונה מתסכלת מאוד ושלא היה בסגל באף אחד מהמשחקים של קלאב ברוז' בליגה, ליאור רפאלוב מצא בית חדש. הקשר שגדל במכבי חיפה ושיחק רק בשני המועדונים הללו כל הקריירה שלו, הושאל ביום חמישי לאנטוורפן, בשורותיה הוא ינסה לקבל דקות ולהיות בורג הרבה יותר משמעותי.

עוד בנושא:

רשמית: ליאור רפאלוב הושאל עד תום העונה מקלאב ברוז' לאנטוורפן
זכה בתפקיד הראשי: מונס דאבור מוביל את דירוג הליגיונרים של אוגוסט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן לאחר חתימתו. אתר רשמי אנטוורפן, אתר רשמי
הבית החדש שלו. רפאלוב מוצג/אתר רשמי, אתר רשמי אנטוורפן

היום (שבת) הקשר דיבר לראשונה לאתר הרשמי של הקבוצה ואמר: "החבר'ה פה קיבלו אותי בצורה מאוד יפה. אני אוהב את השאיפות של האנשים פה והרצון להפוך למועדון בכיר בבלגיה. כבר מחכה להיות על המגרש. מחוץ למגרש אני אוהב לספר בדיחות בחדר ההלבשה, ולצאת עם החבר'ה לארוחה טובה".

הקשר שאיבד ממעמדו בקלאב ברוז' סומן גם כמועמד לסטנדרד ליאז' של מישל פרודום, שאימן אותו בהצלחה רבה בברוז', אך המגעים לא צלחו. אנטוורפן פתחה את העונה לא רעה ומדורגת במקום החמישי אחרי חמישה מחזורים. אגב, רפאלוב צפוי לרשום את הבכורה שלו במשחק המאוד מסקרן שמצפה לקבוצה ביום ראשון מול אנדרלכט השלישית.

רפאלוב (32) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה והחל את הקריירה האירופית שלו במדי קלאב ברוז' ב-2011. עם קבוצת הפאר הבלגית זכה בשתי אליפויות, פעם אחת בגביע ופעם אחת בסופר קאפ הבלגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully