וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתעניינת באופיר מזרחי. בחיפה לא מעוניינים לשחררו

האדומים רוצים לחזק את החלק הקדמי עד סגירת החלון ואחד השמות שעלו הוא של חלוץ הירוקים, שנכנס אתמול בתוספת הזמן. חיפה לא מעוניינת לשחררו, אך לפי גורם בהפועל ת"א ייתכנו התפתחויות

אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב תנסה להתחזק בשבועיים שנותרו לסגירת חלון ההעברות. אחד השמות עליהם מדברים במועדון הוא אופיר מזרחי שחקנה של מכבי חיפה שלא מצליח לקבל את הדקות להן הוא מייחל במועדון הירוק. בהפועל תל אביב רוצים את מזרחי כדי לחזק את החלק ההתקפי גם אחרי הפציעה של רמזי ספורי. בשלב הזה במכבי חיפה לא מעוניינים לשחרר את מזרחי, אבל לדברי גורם במועדון האדום ייתכן שעוד יהיו התפתחויות בשבועיים הקרובים.

כזכור, אופיר מזרחי הביע אתמול את זעמו בדרך לחדר ההלבשה של מכבי חיפה. השחקן ציפה להיכנס בדקות הסיום של המשחק הוא להיות חילוף שני, אך ראה את עמית זנטי נכנס לפניו. מזרחי, שהיה מעורב במהלך שהוביל לגול השני, עזב מיד עם שריקת הסיום את כר הדשא וירד לחדר ההלבשה. בדרכו לשם, ניסה רוב מאס ללחוץ את ידו, אך מזרחי התעלם המשיך בדרכו. האירוע דווח, על ידי עוזר המאמן, למנהל הקבוצה רפי אוסמו.

יש לציין שהפועל תל אביב לא פנתה רשמית למכבי חיפה, אלא לסוכנו של השחקן שהעביר את המסר לירוקים. גורמים במועדון הבהירו היום כי מזרחי לא משוחרר כרגע מהסגל. מקורבים לעסקה לא הכחישו כי סוכניו מנסים לקדם את המהלך.

עוד בנושא

אופיר מזרחי זעם בחדר ההלבשה אחרי שנכנס בדקה ה-90
הפועל תל אביב מרוצה מבשורת שחקני הבית אחרי הניצחון
עומרי בן הרוש אחרי שער הניצחון: "מרגיש מעולה בלוקרן"

אופיר מזרחי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הירוקים ישחררו אותו? אופיר מזרחי/ברני ארדוב

למרות שהיה אתמול בסגל, מוטי ברשצקי צפוי לעזוב את הקבוצה עד סגירת החלון. במכבי נתניה רוצים אותו בהשאלה עם אופציה לקנייה ובהפועל תל אביב לא מתלהבים לאשר זאת כי הם לא רוצים למכור את הקשר. במועדון מעדיפים להשאיל אותו ושיחזור אליהם בעונה הבאה ונראה שתימצא בסוף קבוצה שתסכים למתווה הזה.

עוד באותו נושא

נקודת האור במכבי חיפה: "הכוכבים של עונת הדאבל". מזרחי זעם בחדר ההלבשה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully