וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת האור במכבי חיפה: "הכוכבים של עונת הדאבל". מזרחי זעם בחדר ההלבשה

2.9.2018 / 7:19

שחר מרוצה מהשילוב של חבשי, וייסמן, עוואד וזנטי. אלאך יחליט השבוע אם לשאול את סומה, קאיו עשוי להפוך השבוע לשחקן חופשי. הקשר המאוכזב לא לחץ את ידו של עוזר המאמן במסדרון, האירוע דווח לאוסמו

אדריאן הרבשטיין

1. הסיפור שהציל את עוואד, ההחלטה שהחמיאה לוייסמן

זה לא הניצחון אמש (שבת) 0:2 על מ.ס אשדוד, גם לא היכולת שהפגינו שחקניו של פרד רוטן. במכבי חיפה ציינו אתמול נתונים מעודדים אחרים, שמבחינתם מהווים מהפכה אמיתית: חמישה שחקני בית בהרכב, שלושה בספסל, שבעה שחקני בית ששותפו בסך הכל ושני מבקיעים תוצרת מחלקת הנוער הירוקה. אם תרצו, גם סרט הקפטן שעבר אתמול מאזולאי ללביא - אלה הנתונים שבאמת מעניינים את יעקב שחר. "וייסמן, לביא וחבשי הם חלק הכוכבים של עונות הדאבל והאליפויות האחרונות בנוער. גם עוואד וזנטי היו שותפים לדאבל", אמרו בחיפה, בזמן שיעקב שחר יצא מחויך מיציע הכבוד לאחר השער השני.

אחרי שאבי לוזון הבהיר ליעקב שחר כי מנור סולומון לא ישוחרר עד ינואר, מכבי חיפה תצרף שחקן נוסף, קשר התקפי, ובכך מקווים שם לסגור את חלון ההעברות הנוכחי - שחקן רכש רביעי שיצטרף לחיימוב, מאנג'ק וקראמר. ההחלטה לגבי סולומון, אומרים בחיפה, אמורה לעזור מאוד למוחמד עוואד, שחשש מאוד מההגעה של קשר הנבחרת ואף שוחח על כך בימים האחרונים עם אנשים במועדון. עוואד הבין שהגעה של סולומון תסלול את דרכו אל הספסל. שון וייסמן ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה אחרי השער שהבקיע אתמול, השני העונה בכל המסגרות. גם עתידו של וייסמן לא היה מובטח עד לאחרונה. אחרי שסוכנו של בן אז'ובל הציע אותו למכבי חיפה, הגעה של החלוץ הייתה מובילה את וייסמן לעונת השאלה נוספת. בסופו של דבר, אלאך קיבל החלטה להמר על וייסמן ולא רצה את אז'ובל. כך, בליווי הרחקת קראמר, נסללה דרכו להרכב אתמול.

עוד בנושא

מכבי חיפה השיגה ניצחון ראשון העונה - 0:2 על מ.ס. אשדוד
פרד רוטן על מכבי חיפה: "הראינו שאנחנו על המסלול הנכון"

מוחמד עוואד, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סולומון לא מגיע, והוא נושם לרווחה. עוואד/אדריאן הרבשטיין

2. אופיר מזרחי עצבני, רוב מאס כעס

סיפור לא נעים קרה אתמול במסדרון שמוביל לחדר ההלבשה. אופיר מזרחי ירד עצבני לאחר המשחק. עדי ראיה סיפרו כי החלוץ שהתחמם ב-20 הדקות האחרונות ציפה להיכנס עוד לפני תוספת הזמן, אבל כשראה את עמית זנטי עושה את דרכו לקו האמצע התאכזב מאוד. בסופו של דבר, מזרחי החליף את סינטאיהו סלליך בתוספת הזמן. אחרי שהיה מעורב במהלך שהוביל לשער של שון וייסמן נשמעה שריקת הסיום, אבל אז העידו שחקנים כי הוא ירד עצבני לחדר ההלבשה. בדרכו לשם, ניסה רוב מאס ללחוץ את ידו, אך מזרחי התעלם המשיך בדרכו. האירוע דווח, על ידי עוזר המאמן, למנהל הקבוצה רפי אוסמו. בבירור שנערך בסיום נטען כי מזרחי לא ראה את עוזר המאמן ולן חלף על פניו. בחיפה לא מתכוונים, לפחות לפי שעה, לטפל בסיפור. "אם הוא היה על הספסל ולא מאוכזב היינו דואגים, לא להפך", אמרו במועדון, אך שם היה גם מי שאמר שהיה צריך לנהוג בצורה מכובדת יותר אחרי שקיבל לא מעט קרדיט במשחקי ההכנה.

אפרופו עצבים, מיכיל קראמר יוזמן השבוע לוועדת משמעת פנימית בעקבות אירועי המשחק מול מכבי תל אביב והעימות עם זיו אדלר. הוא לא יינזף על תוכן הדברים, לפחות עד שיוכח אחרת, אלא אל הפניה לשופט. קראמר שוב יתנצל במועדון שוקלים לקנוס אותו "למען יראו וייראו". במועדון ביקשו שוב מאיגוד השופטים לשמוע את ההקלטה ממכשיר הקשר של אדלר. באיגוד סירבו ונראה כי הפרשה תסתיים אחרי השיחה שתיערך עימו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופיר מזרחי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
תקרית בחדר ההלבשה. מזרחי/ברני ארדוב

3. סומה הוצע לכל קבוצות הצמרת. אלאך יקבל החלטה לצרפו?

ומה עם רכש? במכבי חיפה אישרו כי קשר פרטיזן בלגרד סיידובה סומה נמצא ברשימות של המועדון. יחד עם זאת, אתמול התברר כי השחקן הוצע גם להפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים שבוחנות את מועמדותו. אחרי 20 שערים בסלובן ברטיסלבה הסלובקית לפני שנתיים ושלושה שערים במדי הקבוצה הסרבית שרכשה אותו במיליון וחצי יורו בעונה שעברה, פרטיזן מוכנה להשאיל אותו עם אופציית רכישה בתום העונה. בחיפה מבטיחים שהקשר הבא יגיע במהלך פגרת הנבחרת, אולי כבר השבוע, ויהיה בסגל למשחק הקרוב מול בני יהודה. לגבי סומא עצמו (אין קשר משפחתי לרישאר ששיחק במכבי פתח תקוה, א"י), אלאך אמור לקבל החלטה סופית השבוע האם זה הקשר שהוא רוצה במכבי חיפה. אחרי שצוות הסקאוטינג כבר צפה והתרשם מהשחקן, בסביבתו של הגנאי מעריכים שיגיע בסופו של דבר לישראל. כרגע, יש לציין, זהו המועמד המוביל לתפקיד הקשר הזר.

שחקן מכבי חיפה קאיו. טל לוי
עוד פגישה מכרעת. קאיו/טל לוי

4. מה יהיה הסוף של קאיו?

מכבי חיפה תיפגש במהלך השבוע הבא עם קאיו. הסיבה: ניסיון להגיע להסדר מהיר שיהפוך אותו לשחקן חופשי והוא יוכל לעבור לכל קבוצה באירופה גם אחרי חלון ההעברות. לקאיו, כך טוענים מקורבים לעסקה, יוצעו מספר משכורות, ככל הנראה בין שתיים לשלוש, בתמורה לויתור על החוזה. הברזילאי שלא נכח באימון ביום חמישי ומתאמן עם הנוער, יתבקש לעזוב עד סוף השבוע את מכבי חיפה כדי לפנות מקום לזר השישי. אם לא יסכים כרטיס השחקן שלו יוקפא, אך בחיפה מעריכים כי הצדדים יגיעו להסדר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully