וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן על מכבי חיפה: "הראינו שאנחנו על המסלול הנכון"

הירוקים מסופקים מה-0:2 על אשדוד ומהנקודות הראשונות, רוטן מעודד: "זה סימן טוב שהשחקנים ממחלקת הנוער הם אלו שעשו את ההבדל". מילבסקי על אשדוד: "הפסדנו בצורה קלה מדי"

אדריאן הרבשטיין
שון וייסמן, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יש על מי לבנות. וייסמן חוגג/אדריאן הרבשטיין

הנה זה בא: מכבי חיפה רשמה היום (שבת) את ניצחונה הראשון העונה, אחרי שגברה 0:2 על מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השני בליגת העל. מוחמד עוואד כבש בדקה ה-50 את השער הראשון העונה לירוקים, שון וייסמן הכפיל בתוספת הזמן, ושני שחקני הבית של המועדון העניקו נקודות יקרות לקבוצה של פרד רוטן לפני פגרת הנבחרת.

המאמן רוטן אמר בסיום ש"זה היה משחק קצת עצבני, כי תמיד זה ככה כשאתה לא כובש את השער השני ומחטיא בנגיעה האחרונה, ותמיד יש סכנה שהיריב יכבוש עם כדורים ארוכים לרחבה. אבל בסופו של דבר ההופעה שלנו הייתה טובה, כבשנו שני עשרים ונהנינו מזה".

"לא הכל 100 אחוז, יש דברים שצריך לשפר. ייצרנו מצבים, אבל צריך לכבוש מהם. אחרי שני משחקים, הראינו שאנחנו על המסלול הנכון, שאנחנו יכולים לשחק טוב, אבל נצטרך להתפתח, ונעבוד על זה".

שחקני מכבי חיפה מוחמד עוואד עאיד חבשי. אדריאן הרבשטיין
צעירים צריכים סבלנות. עוואד/אדריאן הרבשטיין

רוטן נשאל על העובדה ששני הכובשים הם שחקני בית, ואמר: "זה סימן טוב שהשחקנים ממחלקת הנוער הם אלו שעשו את ההבדל, שהם אלו שכבשו. טוב לראות ששחקן טוב מתפתח, אבל במדינה הזאת יש שחקנים צעירים בלי סבלנות, ואם אתה רוצה להתפתח אתה חייב סבלנות".

מאמן הירוקים נשאל על אפשרות לצרף רכש נוסף וענה בציניות: "רצינו את כריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא כבר חתם ביובנטוס".

מנגד, מאמן אשדוד בובי מילבסקי אמר בסיום: "הפסדנו בצורה קלה מדי, מטעויות שלנו. זה קורה לפעמים בכדורגל, אבל אני חייב לברך את השחקנים שלי, שנתנו את הכל במשחק. היו לנו הזדמנויות ולא כבשנו, אבל בסוף מכבי חיפה אולי הייתה טובה יותר, כי עשינו כמה טעויות".

פרד רוטן, מוחמד עוואד, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פרד רוטן, מוחמד עוואד, מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully