וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי בן הרוש: "מודה למכבי חיפה. מרגיש מעולה בלוקרן"

2.9.2018 / 12:57

המגן שעבר מהירוקים לבלגיה וכבש שער אדיר בלוקרן התייחס להתאקלמות בקבוצה: "היה ערב חשוב אתמול, שמח שלקחתי חלק במשחק כזה. לוקרן זה מקום מחבק. תודה לאנשים שתומכים בי"

"היה ערב מאוד חשוב אתמול, ניצחון בדרבי שחשוב לכל המועדון והאוהדים וגם ניצחון ראשון של העונה שכולם חיכו לו כל כך. אני שמח שלקחתי חלק במשחק כזה, ואפילו הבקעתי". כך אמר מגן לוקרן והאקס של מכבי חיפה, עומרי בן הרוש, בעקבות שער הבכורה שכבש אתמול (שבת) במדי קבוצתו הבלגית. בן הרוש פתח בעמדת המגן השמאלי בהרכבה של לוקרן, ובדקה ה-85 כבש את שער הבכורה שלו בבלגיה, שהיה גם שער הניצחון. הישראלי קיבל את הכדור באגף שמאל, ומ-20 מטר שלח בעיטה נפלאה הישר אל החיבורים, כדי לקבוע 0:1 גדול על בוורן.

"אני מרגיש מעולה בקבוצה החדשה שלי, זה מקום חם ומחבק", הוסיף בן הרוש. "אעשה הכל כדי להמשיך ביכולת הזאת, להביא תוצאות לקבוצה ולהיות משמעותי גם בעתיד. תודה לכל האנשים שתומכים בי מהארץ, זה מחזק אותי". לסיום התייחס המגן לקבוצתו הקודמת: "רוצה בהזדמנות הזאת להודות למכבי חיפה על כל התקופה להנהלה ולצוות המקצועי על ההזדמנות וכמובן לאוהדים על האהבה והתמיכה".

לתקשורת הבלגית אמר: "אני עדיין רועד מרוב התרגשות. אין אפשר להסביר את זה במילים. האוהדים חיבקו אותי, ואני מאושר. זה בהחלט השער הכי יפה בקריירה שלי, וגם אחד החשובים שבהם. אבל אם כבשתי, מגיע קרדיט לכל הקבוצה. אני שמח קודם כל מהניצחון, ומקווה שנמשיך לנצח גם במשחקים הבאים".

בתקשורת הבלגית תואר השער של בן הרוש כ"אחד השערים היפים של סוף השבוע באירופה", ובמקום אחר נכתב ש"זאת היתה פצצה פנומנלית". כמו כן, נבחר בן הרוש לאיש המשחק וצוין ש"היה לו ערב נפלא". השער של בן הרוש סידר ללוקרן ניצחון בכורה בליגה הבלגית. כעת מדורגת הקבוצה במקום ה-14.

(עדכון ראשון: 8:34)

עוד בנושא

בדקה ה-85: שער ניצחון לחיבורים של עומרי בן הרוש בבלגיה
השבת המושלמת של השגרירים: קינן וזהבי כבשו, גורדנה בישל
בטורקיה כבר משווים את וואקמה לאמבפה: "הכל אפשרי עבורי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully