וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק ניסנוב לרפואה: "זו לא בושה להגיד ששני שחקני נוער שיחקו"

2.9.2018 / 7:09

הפועל תל אביב מתמוגגת מבשורת שחקני הבית, וככל הנראה תגנוז את התוכנית לצרף מגן ימני בשל הפריצה של עידן כהן. מוטי ברשצקי צפוי לעזוב, זיקרי ממשיך להצטיין: "כל שחקן חולם לשחק כאן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. בהפועל מתמוגגים: בשורת הצעירים שווה יותר מהניצחון

יותר משלוש הנקודות המתוקות עבורם, דיברו ראשי הפועל תל אביב אמש (שבת) אחרי הניצחון 0:1 על הפועל חיפה על בשורת שחקני הבית הצעירים. "אל תתבייש לדבר על השחקנים הצעירים. זו לא בושה להגיד ששני שחקני נוער שיחקו", לא הצליח איציק ניסנוב להתאפק כשיצא ממנהרת חדרי ההלבשה וראה את המאמן שלו קובי רפואה מתראיין. רפואה לקח את הדברים בהומור ושאל את העיתונאים בצחוק: "מי זה דיבר?". בהפועל תל אביב התמוגגו אמש משיתוף שחקני הבית. "זה הכיף הכי גדול ששחקנים כמו שי אליאס, עידן כהן, רז שלמה וניר לקס פותחים בהרכב ומובילים את הקבוצה של הפועל תל אביב", אמר גורם במועדון אחרי המשחק. "זו הבשורה הגדולה של המשחק הזה. שחקני הבית הצעירים שלנו שבאו ונתנו את הכל על המגרש". עד כדי כך היו מרוצים בקבוצה משילוב שחקני הבית, שאופציית צירוף מגן ימני כנראה תיגנז בשל היכולת הטובה של עידן כהן ונראה כי ההתמקדות תהיה עד סגירת חלון ההעברות בקשר עושה משחק, אם ימצא אחד כזה בתקציב הנמוך שיועמד לכך.

עוד בנושא

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חיפה משער ניצחון בדקה ה-87
קובי רפואה: "זה מגיע לקהל האדיר שלנו", קלינגר: "שיחקנו גרוע"

שחקני הפועל תל אביב עידן כהן, ניר לקס, שי אליאס, רועי זיקרי. יוסי ציפקיס
"הכי כיף לראות אותם פותחים". שי אליאס, עידן כהן, ניר לקס ורועי זיקרי/יוסי ציפקיס

2. רפואה שחרר המון לחץ

"היה לחץ לפני המשחק. אני לא אשקר", הודה אמש קובי רפואה. זה הרי לא קל להוביל את הפועל תל אביב לליגת העל וכבר במחזור הראשון בעונת החזרה להפסיד להפועל חדרה שעלתה איתך מהליגה הלאומית. עם המטען הזה הגיע רפואה למושבה ואחרי שהפועל חיפה נתנה חמישייה במחזור הראשון היו לו את כל הסיבות לחשוש במיוחד כשהיו חסרים לו אדי גוטליב, אוראל דגני ורמזי ספורי. "לשמחתי ידעתי להביא את הלחץ הזה למקום נכון מול השחקנים. לא נתנו לנו הרבה סיכוי לפני המשחק הזה".

עוד באותו נושא

רפואה: "זה מגיע לקהל האדיר שלנו", קלינגר: "שיחקנו גרוע"

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הגיע למושבה עם מטען. רפואה/יוסי ציפקיס

3. ינקו איבד את מקומו ללבקוביץ'

אריק ינקו היה הראשון שעזב אמש את האיצטדיון. השוער לא נשאר לחגוג את הניצחון על הדשא ומיהר לסיים את המקלחת. כרגע הוא בעדיפות משנית והמפתחות אצל רובי לבקוביץ'. "צריך לדעת גם לקבל החלטות קשות", הודה רפואה אמש. "שניהם ידעו כמה ימים לפני המשחק על ההחלטה שלי כי זו לא חוכמה לבוא לשוער יום לפני משחק ולהודיע לו שהוא פותח או שהוא יוצא מהשער. יש לנו היום שני שוערים טובים וזה מה שחשוב".

רובי לבקוביץ' שוער הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
כרגע הוא השוער הבכיר. לבקוביץ'/יוסי ציפקיס

4. זיקרי: "כל שחקן חולם לשחק בהפועל תל אביב"

את השער כבש אמיר עגייב, אבל כל המהלך היה של רועי זיקרי שמשתלב היטב בהפועל תל אביב. "זה היה ניצחון חשוב מאוד", סיפר זיקרי אמש. "הולך לי טוב בהפועל תל אביב, אבל כולם יראו לבסוף את היכולות שלהם. השתחרר המון לחץ שהיה עלינו בשבוע האחרון. הניצחון הזה יוציא אותנו מצוין לפגרה ויוסיף הרבה ביטחון לכולם". זיקרי מאושר מהמעבר שעשה: "כל שחקן בליגה צריך לחלום לשחק בקבוצה כמו הפועל תל אביב. יש בקבוצה הזו את כל מה שצריך כדי להצליח. הלוואי ואספק את הסחורה בכל שבוע בין אם זה בגול ובין אם זה בבישול. אנחנו צריכים זמן כדי להיות עוד יותר טובים בהפועל תל אביב. אני בטוח שנהיה בקבוצה חזקה. לעגייב היה חשוב מאוד השער הזה ואני שמח שבישלתי לו".

שחקן הפועל תל אביב מוטי ברשצקי. מגד גוזני
בדרך החוצה. ברשצקי/מגד גוזני

5. ברשצקי התלבש, אבל לא יישאר

למרות שהיה אתמול בסגל, מוטי ברשצקי צפוי לעזוב עד סגירת החלון. במכבי נתניה רוצים אותו בהשאלה עם אופציה לקנייה ובהפועל תל אביב לא מתלהבים לאשר זאת כי הם לא רוצים למכור את הקשר. במועדון מעדיפים להשאיל אותו ושיחזור אליהם בעונה הבאה ונראה שתימצא בסוף קבוצה שתסכים למתווה הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully