וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "זה מגיע לקהל האדיר שלנו", קלינגר: "שיחקנו גרוע"

מאמן הפועל תל אביב היה מאושר אחרי ה-0:1 מול הפועל חיפה: "יש לנו קבוצה טובה וכל שחקן שישחק יהיה מחויב". קלינגר הוסיף: "ה-0:5 מול מכבי נתניה עשה לנו נזק, חשבו שאנחנו כבר אלופים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל חיפה במסגרת המחזור השני בליגת העל. שער אחד של אמיר עגייב בדקה ה-88 סידר לקבוצה של קובי רפואה שלוש נקודות ראשונות העונה אחרי ההפסד להפועל חדרה במחזור הפתיחה.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חיפה משער של אמיר עגייב
מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו ב-1:1
מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מרוצה מהניצחון הראשון. קובי רפואה/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "הרבה לא נתנו לנו סיכוי במשחק הזה כי שיחקנו בלי שני הבלמים שלנו. אלה ששיחקו עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. אמרתי שמי שילבש את החולצה של הפועל תל אביב צריך להיות מחויב. הגענו לארבעה או חמישה מצבים של שערים, אני שמח מאוד בשביל השחקנים וזה מגיע לקהל האדיר הזה. לא הופתענו מהיכולת של הפועל חיפה, ידענו שהיא קבוצה של מעברים וברגע שניתן לה ליזום היא פחות איכותית. שיחקנו בנשק שלהם והיום זה הצליח. אני שמח בשביל השחקנים אחרי ההפסד המביש של השבוע שעבר. כמו שהפסדנו בשבוע שעבר והבנו שזה לא עניין של חיים ומוות, גם עכשיו אנחנו נשמור על פרופורציות.

"הפועל תל אביב קבוצה טובה ואנחנו נמשיך בשלנו. קיבלתי את ההחלטה לגבי רובי לבקוביץ' והוא ידע כבר ביום שלישי שהוא משחק. אני תמיד הוגן עם השחקנים שלי, שוער לא יכול לחכות לשנייה האחרונה לפני המשחק כדי לדעת אם הוא משחק או לא. אריק ינקו שוער מצוין והוא השוער הראשון שלנו, לפעמים שחקן זה או אחר נמצא בתקופה לא טובה ולשבת בחוץ יכול לעזור. אנחנו ממשיכים קדימה, שמחים על הניצחון אבל לא נצא מפרופורציות".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר: "יכול להיות שתיקו היה משקף, אבל בהרגשה שלי גם נקודה לא הגיעה לנו. שיחקנו גרוע, ה-0:5 נגד נתניה עשה לנו נזק גדול, כל השבוע הכתירו אותנו לאלופים. עשינו כל מה שאפשר כדי להסביר לשחקנים שאליפות לא לוקחים במחזור ראשון גם אם מנצחים 0:5, התכוננו טוב, אבל לא ייצרנו שום דבר מסוכן. ידענו שזה משחק שנצטרך בו אגרסיביות, לחימה ולנצח בכל תיקול, וזה לא קרה. גם אם זה היה מסתיים ב-0:0 הייתי כועס".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully