וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פדרר המום מהנקודה הבלתי נשכחת: "אחת החבטות המיוחדות בחיי"

השוויצרי האגדי סיפק מהלך מעורר השראה בארה"ב ("אי אפשר להתאמן על זה"), המחיש עד כמה הגיל לא משפיע עליו, סחט שבחים נדירים גם מהילד הרע של הטניס, ובחר את הנקודות היפות בקריירה. התגובות

אימג'בנק GettyImages

בגיל 37, אחרי 20 שנות קריירה, רוג'ר פדרר ממשיך לספק רגעי קסם בלתי נשכחים. אמש (שבת) הגיע אחד כזה בניצחון המרשים (4:6, 1:6, 5:7) על ניק קיריוס בסיבוב השלישי של אליפות ארצות הברית: במהלך המערכה השלישית, ב-3:3 במשחקונים, כשפדרר המזדקן אמור להיות מותש וחסר אנרגיות, יריבו האוסטרלי חבט דרופ-שוט איכותי שכמעט העניק לו את הנקודה. בתגובה, פדרר מתח איברים, הגיב במהירות מרשימה וסיפק את אחת הנקודות המדהימות שנראו בשנים האחרונות בטניס, עם חבטה מהצד כשהכדור אפילו לא חוצה את הרשת בדרך לצד של קיריוס.

פדרר וקיריוס הפנימו את הגודל והעוצמה של רגע באותה שנייה. האוסטרלי פער את פיו בתדהמה, סינן "או מיי גאד", הביט לעבר פדרר בהערצה, וראה אותו מגניב חיוך בדרכו אחורה כמי שמכיר במהלך הנדיר. "זו ללא ספק הייתה אחת הנקודות המיוחדות", אמר פדרר בסיום, "רק לעתים נדירות מתאפשר לך לחבוט מעבר לרשת, וגם אי אפשר להתאמן על זה, כי במגרשי האימונים המגרש הרבה יותר צר. כשמנסים לעשות דבר כזה באימון, הכדור כמעט תמיד יפגע ברשת. זה יכול לקרות רק על מגרש גדול".

עוד בנושא

אמש: פדרר דילג מעל ניק קיריוס בדרך לשמינית גמר ארצות הברית
הערב בארה"ב: נדאל וסרינה וויליאמס מחפשים מקום ברבע הגמר
חולצה ממבוכה: סוגיית החולצה של אליזה קורנה מעוררת סערה בטניס

התגובה של קיריוס

ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי. AP
ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי/AP

זה היה רגע שהמחיש עד כמה פדרר עדיין מסוגל להלהיב גם בגילו המתקדם, שהמחיש עד כמה הוא עדיין מצליח לעשות מהלכים שדורשים כישרון, כושר ואתלטיות נדירים. אפילו פדרר עצמו הודה שהמהלך הזה מתברג בצמרת המהלכים היפים בקריירה שלו, לצד ה"סמאש" מול אנדי רודיק בטורניר באזל 2002, ה"טווינר" (חבטה בין הרגליים עם הגב לרשת) מול נובאק דג'וקוביץ' בארה"ב 2009, וה"לוב" מול אנדרה אגאסי בטורניר מיאמי 2005.

אפילו קיריוס, הילד הרע של הטניס העולמי ומי שלא תמיד יודע לקבל הפסדים בשלוות נפש, שיבח את פדרר ואת המהלך העצום. "זה היה כמעט לא אמיתי. אם מישהו אחר היה חובט נגדי מכה כזו, לא הייתי שמח או מפרגן במיוחד. אבל זה רוג'ר", אמר קיריוס, שנראה נרגש לא פחות מפדרר מהרגע המיוחד.

"אני ורוג'ר שונים מאוד בהתנהלות שלנו על המגרש. הייתי מסוגל ללמוד כמה שיעורים מהספר שלו", אמר קיריוס. "הדרך שבה הוא מתנהל על המגרש, הגישה שלו...לא הייתי רוצה להשתנות יותר מדי, אבל בהחלט הייתי רוצה ללמוד ממנו איך להתנהל בסיטואציות מסוימות. הוא המודל לחיקוי המושלם עבור כל שחקן טניס פוטנציאלי".

פדרר בחר: אלה שלושת המהלכים הגדולים בקריירה שלי

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. GettyImages
לחיי עוד רגעים בלתי נשכחים. פדרר אמש/GettyImages
רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. GettyImages
רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי/GettyImages
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
ה-חבטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully