וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא מוכנה לדון בשחרור אבי ריקן לבית"ר ירושלים

1.9.2018 / 12:27

גורם מטעם בית"ר גישש לגבי הקשר אך זה מוערך מאוד בקרית שלום. אחרי מכירת קיארטנסון: הקבוצה תחליט אם לצרף חלוץ זר, קשר או בלם. שחר פיבן עשוי לפתוח בבאר שבע במקום אמאדור הפצוע

עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי תל אביב לא מוכנים לדון בשחרורו של אבי ריקן. גורם מטעם בית"ר ירושלים גישש אם הקבוצה תסכים לשחרר את הקשר, אבל בקרית שלום לא רוצים בכלל לדון בעניין. ריקן חתם רק במהלך העונה שעברה על הארכת חוזה בשנתיים נוספות פלוס אופציה לשנה שלישית. ההחלטה להחתים אותו על חוזה חדש היתה של כל הגורמים במכבי תל אביב ולא רק התקבלה על ידי ג'ורדי קרויף כך שההערכה כלפיו היא לא רק מצד ההולנדי שעזב את המועדון. במכבי תל אביב רואים בריקן את אחד מקשרי האמצע הטובים בליגה בזכות היכולת שלו להצטרף מקו שני ולאיים על השער. במועדון גם מדברים כל הזמן על מידת ההשקעה של השחקן הוותיק.

עוד בנושא:

קיארטנסון נפרד ממכבי תל אביב: "ציפו ממני לשני שערים בכל משחק"
וידאר קיארטנסון נמכר לרוסטוב: "תמיד אהיה אוהד מכבי"
ההדחה מאירופה תעלה 30 מיליון שקל, ביקורת על טיבי

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מכבי תל אביב לא מוכנה לוותר עליו. אבי ריקן/יוסי ציפקיס

כזכור, לפני כחודש חלה ריקן וסבל מדלקת בבטנו ולא היה בפעילות במשך כשבועיים. רק עכשיו הוא חוזר לעצמו ובמשחק הליגה האחרון מול מכבי חיפה הוא גם פתח בהרכב. "אפשר לחשוב כמה שחקנים ישראלים טובים יש בליגה, שאנחנו צריכים לוותר על שחקן כמו אבי ריקן?", שאל גורם במכבי תל אביב. ריקן גם מעדיף לשחק את תפקיד הקשר באמצע ולא כמגן שמאלי, תפקיד שמאוד צריכים בבית"ר ירושלים ולכן נראה שהעניין בכלל לא על הפרק גם מבחינת מכבי תל אביב וגם מבחינת השחקן שנחשב לאחד הדמויות הדומיננטיות בחדר ההלבשה של הצהובים.

אחרי מכירת וידאר קיארטנסון לרוסטוב, במכבי תל אביב יקבלו בימים הקרובים החלטה אם לצרף חלוץ זר במקומו או להמשיך בחיפושים אחר קשר נוסף בעל תכונות של עושה משחק ואולי אפילו ללכת על בלם זר בעקבות הטעויות של איתן טיבי בצמד המשחקים מול סרפסבורג. לטיבי לא היו משחקים רעים נגד הנורבגים, אבל הטעויות שביצע ששיאן שני הפנדלים, גם בנורבגיה וגם בארץ, יצרו תחושה במועדון שהשחקן מאוד פזיז בהחלטות שלו. יחד עם זה, צירוף בלם זר יפגע מאוד במעמד של שרן ייני שהפך הקיץ לבלם המחליף של הקבוצה והוא יהיה בלם רביעי. אם בעונות שעברו ייני יכול היה לשחק גם כקשר אחורי הרי שהעונה המשבצת הזו תהיה של דור פרץ ושל דן גלזר לסירוגין. שני הקשרים שגדלו במועדון גם זומנו לנבחרת ישראל כך שיש למכבי תל אביב שתי אופציות מצויינות לעמדה מספר 6 במגרש.

עוד באותו נושא

וידאר קיארטנסון נפרד ממכבי תל אביב: "ציפו ממני לשני שערים בכל משחק"

לכתבה המלאה
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יגיע להיפרד. וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

קיארטנסון יגיע הערב לאימון המסכם של מכבי תל אביב לפני המשחק מול הפועל באר שבע על מנת להיפרד משחקני הקבוצה. "היו לנו הרבה משחקים גדולים מול באר שבע בשנתיים האלה. אבוא לעודד את השחקנים, לאחל להם בהצלחה ולהיפרד", אמר הבוקר האיסלנדי שימריא מישראל מחרתיים בבוקר ויצטרף ישירות לכינוס של נבחרת איסלנד לקראת משחקה הבינלאומי בסוף השבוע.

קיארטנסון שעובר לרוסטוב הרוסית יזכה בחוזהו החדש למענק מיידי של 250 אלף יורו. הוא כאמור חתם על חוזה לארבע שנים וירוויח בכל עונה כ-700 אלף יורו.

באימון הערב יבדקו במכבי תל אביב מה מצבו של ז'איר אמאדור והאם קיים שיפור בכאבים החזקים בכתפו. אם ייעדר שוב, עשוי שחר פיבן לקבל הזדמנות במרכז ההגנה. גם מאור קנדיל, דור פרץ ואייל גולסה שלא שיחקו שלשום מול סרפסבורג מועמדים לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully