וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון נפרד ממכבי תל אביב: "ציפו ממני לשני שערים בכל משחק"

31.8.2018 / 17:58

"האוהדים רצו שאבקיע כמו זהבי", "היו משחקים שלא קיבלתי כדורים", "מאוכזב שלא לקחתי אליפות, אבל הסטטיסטיקה שלי טובה". וידאר קיארטנסון מוקיר תודה למכבי תל אביב, ומבין לליבם של האוהדים. ראיון פרידה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
"מכבי היתה צריכה למכור הקיץ שחקנים כדי להתמודד עם בעיית הפייר פליי אליה היא נקלעה וגם אני רציתי לעזוב אחרי שנתיים כאן"

"זו היתה החלטה משותפת", מתחיל לתאר וידאר קיארטנסון בראיון מיוחד את הסיבה לכך שהוא עוזב את מכבי תל אביב. "מכבי היתה צריכה למכור הקיץ שחקנים כדי להתמודד עם בעיית הפייר פליי אליה היא נקלעה וגם אני רציתי לעזוב אחרי שנתיים כאן. בחייו של חלוץ יש תקופות שהוא מרגיש שהוא צריך לעשות את הצעד הבא ולסיים את הפרק שלו כדי לפתוח פרק חדש ואני הרגשתי הקיץ שזה הזמן שלי".

ידעת אמש לפני המשחק מול סרפסבורג שזה יהיה המשחק האחרון שלך במדי מכבי תל אביב?

"לא. ידעתי שיש התעניינות מצידם ושיש התעניינות מעוד קבוצות, אבל ממש לא ידעתי כשעליתי לשחק אתמול שזה יהיה המשחק האחרון שלי. רק בלילה, כמה שעות אחרי המשחק, אמרו לי שיש עסקה ושבבוקר אני אעבור בדיקות רפואיות".

אם הייתם עולים לליגה האירופית, יתכן שמכבי תל אביב לא היתה מוכרת.

"אני לא בטוח בכך. בסך הכל יש למכבי מספיק זמן כדי למצוא חלוץ במקומי. יש לה עד ה-17 בספטמבר אפשרות להתחזק בחלוץ נוסף אחרי שהיא מכרה אותי, כך שאני לא חושב שהדבר היה נמנע אם היינו עוברים את סרפסבורג".


עוד בנושא

וידאר קיארטנסון נמכר לרוסטוב: "תמיד אהיה אוהד מכבי"
שינוי המתווה בדקה ה-90, והסכומים: כל פרטי העסקה
לפנות בוקר פרסמנו: וקיארטנסון בדרך לחתימה ברוסטוב
ההדחה מאירופה תעלה 30 מיליון שקל, ביקורת על טיבי

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. ברני ארדוב
רף הציפיות היה גבוה מדי? קיארטנסון/ברני ארדוב
"האוהדים וגם בתקשורת ציפו שאבקיע שניים או שלושה שערים בכל משחק. היו משחקים בהם הבקעתי, אבל היו גם משחקים בהם לא קיבלתי כדורים וקשה להבקיע בלי לקבל כדורים"

עם אילו תחושות אתה עוזב את ישראל?

"בסך הכל אני שמח כי אני מתקדם לליגה יותר גדולה מהליגה הישראלית. רציתי לעבור לליגה שתופסת יותר את העין של המועדונים הגדולים באירופה. מהליגה הרוסית אוכל להתקדם יותר בקלות, אם אהיה טוב. הרגשתי שגם אם בליגה הישראלית אהיה טוב, לא בטוח שיגיעו ההצעות שאני מצפה להן. מרוסיה יהיה יותר קל לעשות עוד צעד, אבל שוב אני צריך להוכיח את עצמי ולהיות טוב".

אבל גם פה היו לך הצעות אותן דחה ג'ורדי קרויף.

"זה נכון. ישראל היא לא ליגה רעה, אבל יש ליגות בהן יש יותר עניין אם אתה טוב. מכבי רצתה עלי בעבר יותר כסף בעבר והיה לי יותר קשה לעבור. היה לי טוב בישראל, היה לי טוב בתל אביב ונהניתי מהתקופה כאן".

נהנית ובאמת היה לך טוב בתל אביב, אבל אם לומר את האמת אתה עוזב בלי באמת להרגיש שאוהדי מכבי תל אביב פירגנו לך. אפילו אנחנו בתקשורת מאוד ביקרנו אותך לא פעם.

"הבנתי מלכתחילה שאני העברה הכי גדולה שנעשתה בכדורגל הישראלי. שמעולם לא שולמו 3.5 מיליון יורו על שחקן זר שהגיע לכאן ולכן האוהדים וגם בתקשורת ציפו שאבקיע שניים או שלושה שערים בכל משחק. היו משחקים בהם הבקעתי, אבל היו גם משחקים בהם לא קיבלתי כדורים וקשה להבקיע בלי לקבל כדורים. בסך הכל כן הרגשתי שהקהל של מכבי אוהב אותי. ברור שיש תקופות יותר טובות ופחות טובות לכל אחד. ברור שכאשר הפסדנו הקהל כעס. זה הכדורגל. הייתי מאוד מאוכזב שלא לקחתי כאן אליפות, אבל עדיין הסטטיסטיקה שלי טובה. בסיכום השנתיים האלה היו לי יותר משחקים טובים מאשר פחות טובים".

עוד באותו נושא

רשמית: וידאר קיארטנסון מצטרף לרוסטוב, מכבי תקבל 2.3 מיליון יורו

לכתבה המלאה
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא ידע מראש שיימכר. קיארטנסון במשחקו האחרון במכבי תל אביב/ברני ארדוב
"האוהדים רצו שאבקיע כמו זהבי וזה היה קשה"

באת כמחליף לערן זהבי ואולי כאן התחילה הבעיה.

"אי אפשר להבקיע 35 שערים כמו שערן הבקיע בעונה אחת. הממוצע צריך להיות 20 שערים ובכך עמדתי בעונה הראשונה. האוהדים רצו שאבקיע כמו זהבי וזה היה קשה".

מה שבטוח - כולם במכבי יתגעגעו לבן שלך.

"זה בטוח. הוא גם יהיה חלוץ יותר טוב ממני. אין בכלל ספק בכך. אני עוד צריך להגיד לו שאנחנו עוברים לרוסיה. אני צריך לספר לו את זה ושם יהיו ימים ארוכים בהם לא אהיה בבית כשיוצאים למשחקי חוץ, אבל זה הכדורגל וצריך להתרגל לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully