וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון בדרך לרוסיה: צפוי להצטרף לרוסטוב

31.8.2018 / 4:40

חלוץ מכבי תל אביב אמור להמריא הבוקר כדי לעבור בדיקות רפואיות אצל "הקבוצה האיסלנדית" של הליגה הרוסית לפני סגירת חלון ההעברות. אביו תקף: "לא ייאמן שרוצים להעיף אותו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

וידאר קיארטנסון, חלוצה האיסלנדי של מכבי תל אביב, צפוי להיפרד מהקבוצה היום (שישי) ולהצטרף לקבוצת רוסטוב הרוסית, ביום האחרון של חלון ההעברות האירופי. במקביל להתעניינות לה זכה מצד קבוצות בליגת המשנה האנגלית, קיארטנסון הוצע לאחרונה לקבוצות ברוסיה ובמהלך השבוע הואצו המגעים בין רוסטוב למכבי תל אביב בנוגע להעברתו.

החלוץ הוחלף כבר במחצית המשחק מול סרפסבורג בגומלין פלייאוף הליגה האירופית בו הודחה מכבי תל אביב למרות ניצחון ביתי 1:2, ולאחר המשחק יצא יחד עם חבריו, אך הבוקר הוא כבר צפוי להיפרד מהם. קיארטנסון אמור להמריא לבדיקות רפואיות ברוסיה כדי להספיק להשלים את המעבר לפני סגירת חלון ההעברות, כאשר ברוסיה הוא מסתיים הלילה ב-23:00. אביו של החלוץ, קיארטן ביורנסון, לא ממש אהב את רצון הקבוצה לשחררו וכתב בפייסבוק: "זה לא ייאמן שרוצים להעיף שחקן שכבש 50 שערים עבור מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות".

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההופעה האחרונה? וידאר קיארטנסון מול סרפסבורג/ברני ארדוב

קיארטנסון בן ה-28 השלים אמש שנתיים במכבי תל אביב. הוא נרכש ב-30 באוגוסט 2016 ממאלמו השבדית תמורת 3.5 מיליון יורו והפך לרכש היקר בתולדות הכדורגל הישראלי. כשבועים לאחר מכן כבש את שער הבכורה בהפסד 4:3 לזניט סנט פטרסבורג בשלב הבתים של הליגה האירופית, ובליגת העל סיים כמלך השערים עם 19 כיבושים בעונתו הראשונה. בעונה הקודמת הוסיף עוד 13 שערים וכך התייצב במקום השני בין הכובשים הזרים של מכבי תל אביב בליגה בכל הזמנים עם 32 שערים, אחד פחות מהשיאן אנדז'יי קוביקה. העונה מצא את הרשת עם צמד מול רדניצ'קי ועם הפנדל המצמק במשחק החוץ מול סרפסבורג, אך לא הצליח לסייע למכבי תל אביב להגיע לשלב הבתים בפעם השלישית ברציפות.

רוסטוב, סגנית אלופת 2016 שערכה הופעת בכורה מוצלחת בליגת האלופות לפני שנתיים, היא "הקבוצה האיסלנדית" של הליגה הרוסית. לקיארטנסון, שזומן השבוע לסגל נבחרתו לקראת המשחקים מול שוויץ ובלגיה בליגת האומות, ממתינים שם שלושה חברים מהנבחרת: הבלם רגנאר סיגורדסון שהוזכר בעבר כמועמד למכבי חיפה, הבלם הנוסף סבריר אינגי אינגסון שנרכש ב-2 מיליון יורו מגרנאדה לפני כחודשיים והחלוץ ביורן ברגמן סיגורדרסון שהגיע בינואר ממולדה תמורת 2 מיליון יורו. האחרון הוא החלוץ המרכזי היחיד בסגל של שחקן העבר ואלרי קרפין, שחיפש חיזוק להתקפה ועשוי לקבל אותו כעת בדמות איסלנדי רביעי. רוסטוב מדורגת כרגע במקום השלישי עם ארבעה ניצחונות אחרי חמישה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully