וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני אחד הטובים בעולם, העונה שעברה הייתה מהגדולות בקריירה שלי"

המאמן הפורטוגלי נשמע עצבני במסיבת עיתונאים לפני המשחק מול ברנלי (ראשון, 18:00, ספורט 1). "אני היחידי שזכה בספרד, איטליה ואנגליה. אני המנג'ר של אחד המועדונים הגדולים בעולם"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יצליח להוציא את השדים האדומים מהבוץ? ז'וז'ה מוריניו/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה בצורה עגומה למדי, שהיא רושמת ניצחון בודד בשלושה משחקים. למעשה, מדובר בפתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1992/1993. במחזור הקרוב היא פוגשת את ברנלי (ראשון, 18:00, ספורט 1). בינתיים, ז'וז'ה מוריניו, 'המיוחד' שכבר לא כל כך מיוחד, ממשיך את הרומן המפוקפק שלו עם התקשורת, והטונים בהחלט צורמים.

"אני לא רואה שמבקרים את המאמנים של מי שסיימה שלישית או רביעית בעונה שעברה. אני מאמן את אחד המועדונים הגדולים בעולם וגם אני אחד המנג'רים הטובים בעולם". אמר הפורטוגלי. "זכיתי בתארים באיטליה, בספרד ובאנגליה - היחיד שעשה את זה - ועדיין לא מפסיקים לבקר אותי. גם אם לא אזכה בפרמיירליג עם מנצ'סטר עדיין אהיה מאמן גדול".

עוד בנושא

וירג'יל ואן דייק: "פירמינו, סאלח ומאנה יכולים להיות סיוט אמיתי"
גביע הליגה האנגלי: ניוקאסל ספגה פעמיים בתוספת הזמן והודחה
בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מנצ'סטר יונייטד לוק שואו חוגג. רויטרס
התחיל את העונה מצוין. לוק שואו/רויטרס

הפורטוגלי המשיך בשלו: "העונה הראשונה שלי כאן הייתה מצוינת, כי זכינו בליגה האירופית. עד עכשיו זה התואר האירופי האחרון שקבוצה אנגלית זכתה בו. לסיים במקום השני בעונה שעברה היה אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלי".

מעבר למשחקי הכבוד הללו, התפנה מוריניו לשבח את אחד מנקודות האור הבודדות עד כה ביונייטד העונה: לוק שואו. המגן השמאלי, שבעבר ספג ביקורות ממוריניו, מציג יכולת טובה מתחילת העונה ואף זומן לסגל של גארת סאות'גייט לקראת המשחקים בליגת האומות. המאמן הפורטוגלי שבע רצון ממנו. "הוא היה נהדר בשלושת המשחקים עד עכשיו, ובהתחשב בעובדה שהפסדנו שניים מהם, הופך את זה אפילו לעוד יותר גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully