וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'יל ואן דייק: "פירמינו, מאנה וסלאח יכולים להיות סיוט אמיתי"

בלם ליברפול דיבר בראיון על שלישיית ההתקפה הקטלנית של המייטי רדז והחמיא לחבריו לקבוצה: "מדהים לראות אותם ביחד, הם פנטסטיים. יש להם רעב לכבוש וגם לעשות הגנה כשצריך"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה ומוחמד סלאח יכולים להיות סיוט של ממש, כך אומר וירג'יל ואן דייק בראיון שפורסם היום (חמישי). השלישייה ההתקפית של המייטי רדז הייתה אחראית ל-91 שערים בעונה הנהדרת של קבוצתם בעונה שעברה שהסתיימה עם הגעה לגמר ליגת האלופות וסיום ברביעייה הראשונה בפרמיירליג, וזאת תוך כדי הצגת משחק התקפה מרשים ונאה לעין.

"לפעמים להתמודד עם פירמינו, אמנה וסלאח באימונים יכול להיות סיוט", אמר שחקן נבחרת הולנד בראיון ל'בט ויקטור'. "ברור שאתה רוצה להתמודד עם שחקנים ברמה כזאת באימונים כדי להשתפר, אבל לפעמים אני חושב לעצמי 'אולי באימונים אקח את זה באיזי'. ידעתי שזה יהיה ככה לפני שהצטרפתי, ראיתי כמה הם טובים. אבל לראות אותם באימונים ואז לשחק איתם במשחקים, זה פשוט מדהים. זה לא רק כמות השערים, אבל הרעב שלהם לכבוש וגם לעשות הגנה כשצריך. הם פנטסטיים. כל הקרדיט מגיע להם ולצוות האימון שעובד איתם, כמו גם לשאר השחקנים בקבוצה שעוזרים להם להשתפר".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
"ז'וזה מוריניו רחוק הפסד אחד מפיטורים ממנצ'סטר יונייטד"
חזקים בלי חיזוק: טוטנהאם מועמדת לאליפות למרות שלא ביצעה רכש בקיץ

שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק. רויטרס
נהנה מכל רגע. וירג'יל ואן דייק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully