וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ז'וזה מוריניו רחוק הפסד אחד מפיטורים ממנצ'סטר יונייטד"

שחקני השדים האדומים לא מתרשמים מהגיבוי הפומבי שההנהלה מעניקה למאמן, ואחד מהם צוטט ב"דיילי מייל": "אומרים שהפסד לברנלי יחרוץ את גורלו. בכל מקרה, לא רואים אותו שורד אחרי ספטמבר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים? מוריניו/רויטרס

למרות הגיבוי מהמנכ"ל אד וודוורד, למרות הדיווחים הפייסנים אמש (שלישי) בתקשורת האנגלית והגיבוי הפומבי, שחקני מנצ'סטר יונייטד בטוחים: ז'וזה מוריניו רחוק אחד הפסד מפיטורים. ב"דיילי מייל" דווח אמש שהאמונה הרווחת בקרב שחקני השדים האדומים היא שהפסד או תיקו במחזור הבא בפרמיירליג מול ברנלי יוביל לעזיבה של המאמן, ואחד השחקנים בסגל צוטט כאומר: "אומרים שז'וזה לא יהיה כאן בקרוב. יש כאלה שאומרים שהוא יפוטר אם יפסיד לברנלי, ואחרים אומרים שהם לא רואים אותו נשאר כאן אחרי חודש ספטמבר".

בדיווח נטען שהשחקנים מדברים בינם לבין עצמם בהתלהבות רבה על האפשרות שמוריניו יעזוב ויוחלף על ידי זינדין זידאן, שהוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לתפקיד. כמו כן, גורמים במועדון טוענים שהמצב הנוכחי מזכיר מאוד את המצב בו היה לואיס ואן חאל לפני שפוטר ב-2016.

"כבר ראינו את זה קורה בעבר, וזה מרגיש בדיוק אותו דבר", צוטט גורם בכיר בקבוצה, לדברי דיילי מייל. "המועדון ימשיך לטעון שהוא מגבה את מוריניו, אבל כולנו ראינו מה קרה עם ואן חאל. השחקנים כבר מתים לראות את זידאן על הקווים".

אד וודוורד ממשיך לתמוך בהישארותו של מוריניו ומאמין שהוא יצליח לחלץ את הקבוצה מהבוץ, גם אחרי התבוסה הקשה לטוטנהאם בבית במחזור הפתיחה, אולם גם הוא כבר מרגיש את הלחץ גובר. קרוב לוודאי שמוריניו לא יתפטר בעצמו בהתחשב בחוזה עליו הוא חתום, במסגרתו הוא מרוויח כ-15 מיליון ליש"ט בעונה, ולכן המנכ"ל יהיה זה שחייב לקבל את ההחלטה.

עוד בנושא

באנגליה טוענים: על אף המשבר, מעמדו של מוריניו במנצ'סטר יונייטד יציב
חזקים בלי חיזוק: טוטנהאם מועמדת לאליפות למרות שלא ביצעה רכש בקיץ
גביע הליגה: ברייטון ובירם כיאל הודחו, לסטר טיילה לסיבוב השלישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully