וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: על אף המשבר, מעמדו של מוריניו במנצ'סטר יונייטד יציב

התבוסה לטוטנהאם הגבירה את השמועות בנוגע לפיטורים אפשריים, אך בממלכה דווח: "ההנהלה עדיין בטוחה שהוא מסוגל להפוך את המצב". זידאן עדיין פייבוריט להחליפו בסוכנויות ההימורים

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מנסה לשדר מסר חיובי. מוריניו/רויטרס

ז'וזה מוריניו ספג אתמול (שני) את ההפסד הביתי הכי גדול בקריירת האימון שלו, כשמנצ'סטר יונייטד הובסה באולד טראפורד 3:0 מול טוטנהאם. אחרי שלושה מחזורי פרמיירליג, למנצ'סטר יונייטד יש רק 3 נקודות (ניצחון ושני הפסדים), ואם אחרי הקיץ הסוער נדמה היה שיש מתיחות שיא במועדון לאור הציטוטים הפומביים של מוריניו על ההנהלה, ואם אחרי ההפסד 3:2 לברייטון נדמה היה שהקבוצה קורסת - אחרי שכעת הלחץ רק גובר וגובר. מה הפלא שאוהדי טוטנהאם הקינטו את הפורטוגלי ושרו למוריניו "מחר בבוקר אתה מפוטר"?

על אף הצרות, ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" טוענים ש"ליונייטד אין כוונות לפטר את מוריניו. אד וודוורד רק העניק לו חוזה חדש לעוד שנתיים בינואר, ובהנהלה עדיין בטוחים שהמנג'ר מסוגל להפוך את המצב. זינדין זידאן הוזכר כמועמד להחליפו, אך יונייטד מתעקשת שלא פנתה אליו. השחקנים עדיין מאחוריו".

ב"דיילי מייל" נטענו דברים דומים: "וודוורד ירד לחדר ההלבשה, כמו בכל פעם. לאחר מכן שוחח עם מוריניו למשך זמן רב, בעיקר בנוגע למחצית הראשונה המעודדת. השיחה שלהם היתה ארוכה מהרגיל, ועדים טענו כי היתה 'חיובית'. בכירי ההנהלה עדיין מאמינים ביכולתו לחולל שינוי".

גם בסוכנויות ההימורים ממשיכים לסמן את זידאן כפייבוריט להחליף את "המיוחד", אם וכאשר. זיזו מחזיק ביחס של 5/2, ואחריו, לפי הסדר, אנטוניו קונטה (5), לורן בלאן (7), מאוריסיו פוצ'טינו (10), מסימיליאנו אלגרי (10), לאונרדו ז'רדים (10) ומסימיליאנו אלגרי (14).

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
סצינות לא שגרצתיות. מוריניו/רויטרס

מוריניו עצמו עמד אחרי סיום המשחק במשך דקות ארוכות על הדשא באולד טראפורד ומחא כפיים לעבר היציעים, בסצינה שנראתה מאוד לא שגרתית. אין ספק שהמאמן היה נסער מהמצב, ואולי עשה את המחווה כניסיון לאחד את השורות, אולי הוא ידע שאלה ימיו האחרונים, אבל כך או כך יונייטד ירדה למקום ה-13 בטבלה, וכבר כעת רחוקה 6 נקודות מארבע קבוצות מושלמות שבצמרת.

"עבדנו טוב מאוד השבוע", אמר מוריניו, "התכוננו טוב מאוד למשחק, לשחקנים הייתה גישה פנטסטית. במחצית היינו צריכים להוביל 0:2 או 1:2 או 0:3, ואז משהו קצת השתנה, ואז היה 0:2 לטוטנהאם. כולם הרגישו שגול אחד יוכל לשנות את הכיוון של המשחק הזה, אבל אז הגול השלישי גמר את המשחק. מבחינה אסטרטגית לא הפסדנו, מבחינה טקטית לא הפסדנו, אבל הפסדנו.

"אבל כל האוהדים שלנו לא קוראים עיתונים, כל האוהדים שלנו לא רואים טלוויזיה, הם חכמים הרבה יותר - והם הגיבו בצורה מדהימה. אני לא חושב שזה נורמלי להפסיד משחק בבית, ואז שהאוהדים יגיבו כפי שהגיבו היום.

"הקבוצה שיחקה כדי לשנות את התוצאה, ויצרנו מספיק מצבים בשביל זה. אני לא אומר שעם גול אחד בפיגור 2:0 היינו מנצחים, אבל היינו לגמרי במשחק, ורק ה-3:0 ניפץ את המנטליות שלנו. גם ב-3:0 לוק שואו שיחק עם התכווצויות ונשאר במגרש עד השנייה האחרונה, עם הגאווה הזאת שהאוהדים עודדו".

עוד באותו נושא

ליגה אנגלית: טוטנהאם הביסה 0:3 את מנצ'סטר יונייטד בחוץ

לכתבה המלאה
שלט המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לבין טוטנהאם. רויטרס
לוח התוצאות באולד טראפורד עם תוצאה לא שגרתית/רויטרס
ז'וזה מוריניו, פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
היחסים הבעייתיים. פוגבה עם המאמן/רויטרס

אחר כך במסיבת העיתונאים מוריניו דרש לקבל יחס של כבוד. הוא הניף שלוש אצבעות - על שלושה שערים שקבוצתו ספגה, אבל גם שלוש אליפויות באנגליה - "זה יותר מכל 19 המאמנים האחרים בפרמיירליג ביחד". לדבריו, "בשנה שעברה בצ'מפיונס הפסדנו בבית לסביליה ושרקו לנו בוז, וזה הגיע לנו. היום השחקנים ירדו מהמגרש אחרי הפסד וזכו לתשואות, כי הגיע להם, כי הם ניסו וניסו וניסו. מה התוצאה? זאת (מחזיק שלוש אצבעות). מה עוד זה אומר? שלוש אליפויות שזכיתי בהן, יותר מ-19 המאמנים האחרים ביחד. אני שלוש, הם שתיים. כבוד, כבוד, כבוד".

מוריניו שוב נשאל על עניין הרכש, עליו התלונן במהלך הקיץ, ואמר: "השוק נסגר עד ינואר. מה שהיה לי להגיד כבר אמרתי, ולא אוסיף על זה עוד מילה אחת. כל מי שצפה במשחק היום, יודע דבר אחד, וזה שהקבוצה מאוחדת. קבוצה שנלחמת ככה, עם סולידריות כזאת בין השחקנים, היא קבוצה מאוחדת. ואין אחדות בלי המאמן".

צפו במוריניו עוזב את המסע"ת עם מסר לעיתונאים

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
יום גדול למועדון. פוצ'טינו/רויטרס
לוקאס מורה, הארי קיין, טוטנהאם. רויטרס
חגיגה באולד טראפורד. מורה וקיין/רויטרס

מנגד, המאמן המנצח מאוריסיו פוצ'טינו: "זה ניצחון אדיר עבורנו, אני גאה מאוד בתצוגה שלנו, קשה מאוד לנצח את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. הם היו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל מאז היינו דומיננטיים, והשער הנקי ששמרנו עליו הוא רק בונוס. זו רק תחילת העונה, ועלינו להיות עקביים. אנחנו צריכים להיות מציאותיים, אבל גם להמשיך לדחוף ולהיבנות. להרבה שחקנים שלנו היו רק שלושה שבועות של אימונים, ואנחנו רוצים לבנות משהו מיוחד. זו השנה החמישית שלי במועדון, ויש לי יחסים טובים עם השחקנים. עברנו ביחד המון רגעים לאורך הזמן, וההערכה היא טבעית. אנחנו בתקופה חשובה מאוד למועדון עם האצטדיון החדש, וכולם מפגינים מחויבות גדולה".

הארי קיין צייץ: "חיכינו לזה, אהבתי את זה, ניצחון גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully