וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: ניוקאסל ספגה פעמיים בתוספת הזמן והודחה

הקבוצה של רפא בניטס השוותה בדקה ה-92 מול נוטינגהאם פורסט, אבל המארחת מליגת המשנה כבשה בדקות 94 ו-97 וחגגה 1:3 דרמטי. 0:2 לווטפורד ברדינג, אברטון גברה 1:3 על רות'רהאם

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הסיבוב השני בגביע הליגה האנגלי הסתיים הערב (רביעי) עם הדחה דרמטית של ניוקאסל, שהשוותה בתוספת הזמן מול נוטינגהאם פורסט, אבל עוד הספיקה לספוג בדקות 94 ו-97 והפסידה 3:1. ווטפורד ואברטון ניצחו, בעוד מילוול מליגת המשנה עברה את פליימות' המדורגת אחרונה בליגה השלישית עם מהפך מאוחר וניצחון 2:3 בזכות שערים בדקות 83 ו-89.

עוד בנושא:
ריאל, ליברפול, דורטמונד ואינטר בבית אחד בליגת האלופות?
בכירים בהתאחדות המצרית נגד מוחמד סלאח: "חזיר, אל תשכח שאמא שלך פה"

רפא בניטס מאמן ניוקאסל מרגיע את איוסה. רויטרס
ניסה להרגיע את איוסה. רפא בניטס לאחר ההדחה/רויטרס

נוטינגהאם פורסט - ניוקאסל 1:3

אייטור קראנקה ניצח את רפא בניטס בקרב דרמטי שהוכרע עמוק בתוספת הזמן. המארחת מליגת המשנה הוליכה משער מהיר של דריל מרפי בדקה השנייה, אבל סולומון רונדון המחליף איזן עבור ניוקאסל בדקה ה-92. הארכה? לא אם זה תלוי במאטי קאש בן ה-21, שהקפיץ את אוהדי נוטינגהאם בדקה ה-94. איוסה רצה פנדל לאחר מכן, אך לא קיבל שריקה ולז'יל דיאס היה זמן לכבוש את השלישי בדקה ה-97.

עוד באותו נושא

גביע הליגה: ברייטון וכיאל הודחו, לסטר טיילה לסיבוב השלישי

לכתבה המלאה
שחקני נוטינגהאם פורסט חוגגים. רויטרס
ניצחון דרמטי. שחקני נוטינגהאם/רויטרס

אברטון - רות'רהאם 1:3

כ-32 אלף צופים הגיעו לגודיסון פארק וראו את לוקא דין, המגן הצרפתי שהגיע מברצלונה, עורך הופעת בכורה בהרכב וגם מבשל שער. גילפי סיגורדסון העלה את אברטון ליתרון בדקה ה-28, דין בישל לדומיניק קלברט לואין בדקה ה-62 והצעיר השלים צמד בדקה ה-87. האורחת מליגת המשנה צימקה דקה לפני כן.

שחקני אברטון חוגגים עם דומיניק קלברט לואין. רויטרס
צמד והרבה חיבוקים. דומיניק קלברט לואין/רויטרס

רדינג - ווטפורד 2:0

גם המחליפים של הצרעות נדבקו בהצלחת ההרכב הבכיר וניצחו במגרשה של הקבוצה מליגת המשנה. ווטפורד חווה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, ובגביע הליגה היו אלה אייזק סקסס הניגרי (37) ודומינגוש קינה הפורטוגלי (63) שמצאו את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully