וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בהתאחדות המצרית נגד סלאח: "חזיר, אל תשכח שאמא שלך פה"

הכוכב שמסוכסך עם ההתאחדות, פרסם קטעי וידאו ובהם ביקר בחריפות את ההתנהלות במונדיאל. התגובות לא איחרו לבוא ובכיר בכדורגל המקומי אף שידר מסר עם איום על אמו של השחקן

צילום וידאו: אורי לוי, עריכת וידאו: שניר דבוש

מוחמד סלאח ניצב תחת מתקפה במצרים. הכוכב הגדול של הפרעונים ואחד השחקנים הטובים בעולם מנהל מזה זמן רב מאבק מול ההתאחדות על זכויות השימוש בתמונה שלו ולפני המונדיאל בקיץ האחרון, אחד מנציגיו אף איים שהוא יפרוש מהנבחרת. בנוסף, לסלאח טענות קשות על ההתנהלות במחנה המצרי במהלך הטורניר ברוסיה.

השבוע סלאח פרסם שני וידאואים בחשבון הפייסבוק שלו ובהם אמר: "לא ביקשתי מההתאחדות יחס מיוחד, אני לא חושב שאני מעל שום שחקן אחר. כשרציתי לדבר על הבעיות שהיו במחנה של הנבחרת ברוסיה, רציתי לדבר גם בשם כל חבריי, אבל לא אפשרו לי. אני לא רוצה לגרום לבעיות, רק לספר את הצד שלי. הכריחו אותנו לטוס ברחבי רוסיה במחלקת תיירים, שזה דבר מתיש. כל הנבחרות האפריקאיות האחרות טסו במחלקת עסקים. אני לא הקפטן, אבל חשוב לי לדבר על הבעיות".

הוידאואים של סלאח הבעירו את חמתם של בכירים בהתאחדות ואחד מהם, חאלד לטיף, צייץ בטוויטר: "אני רוצה להזכיר למוחמד סלאח: אמא שלך עדיין גרה במצרים, למרות שאתה נמצא בחו"ל ויכול לעשות מה שאתה רוצה. והמבין יבין".

שחקן העבר מג'די עבדלגאני - מי שהיה עד לפני כחודשיים כובש השער היחיד של מצרים במונדיאלים (פנדל נגד הולנד ב-1990) - פרסם תמונה שלו עם כמה משחקני הנבחרת וביניהם סלאח וכתב: "הנה תמונה שלי עם ארבעה שחקנים וחזיר אחד בחולצה לבנה".

עוד בנושא:

המהומה שאחרי הדלפת הכתובת של מוחמד סלאח
מוחמד סלאח מתנצל בפני אוהדי מצרים: "נחזור ב-2022"
סערת רמזאן קדירוב: מוחמד סלאח שוקל לפרוש מהנבחרת

מוחמד סלאח נבחרת מצרים. רויטרס
פיצוצים. סלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully