וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי: "לא תהיה החתמה של הרגע האחרון, אנחנו מרוצים ממה שיש לנו"

במסיבת עיתונאים לפני המשחק מול לגאנס (שבת, 21:45, ערוץ 50), המאמן הספרדי שם קץ לשמועות וסגר את חלון ההעברות של ריאל מדריד. וגם: מריאנו דיאס הוצג בריאל, קיבל את המספר 7

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

ריאל מדריד תארח מחר (שבת, 21:45, ערוץ 50), את לגאנס למשחק שאמור להיות חד צדדי לחלוטין. לקראת המשחק ערך מאמן הקבוצה ג'ולן לופטגי מסיבת עיתונאים והתייחס לנושאים החמים סביב הקבוצה.

הסוגיה הבוערת היא הופעת הבכורה של טיבו קורטואה. השוער הבלגי הגיע בקול תרועה רמה לאחר מונדיאל בו הצטיין, אך עוד טרם זכה לשחק. "אני לא יכול להגיד מי השוער שיפתח מחר". אמר הספרדי, "יש לנו שלושה שוערים מצויינים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם. אני חושב על טובת הקבוצה וכך מקבל את ההחלטות שלי".

אלופת אירופה זכתה להגרלה נוחה יחסית בליגת האלופות עם בית שמורכב מרומא, צסקא מוסקבה וויקטוריה פלזן. אמש, בטקס בו נערכה ההגרלה, ראתה גם את שחקנה לוקה מודריץ' זוכה בתואר שחקן השנה באירופה ובכך מקדים את מוחמד סלאח ואת האקס כריסטיאנו. מי שלא אהב את הבחירה הוא סוכנו של הפורטוגלי, ז'ורז'ה מנדש, שהגדיר זאת כ"בושה וחרפה". לופטגי התייחס גם לכך: "אני לא מתייחס לאמירות של אף אחד. אם לוקה זכה, כנראה שזה מגיע לו. אני לא מאמין גדול בפרסים האישיים, אבל שמח בשביל לוקה".

עוד בנושא
לוקה מודריץ': "לא הייתי קרוב לעזיבה", פלורנטינו פרס זועם על אינטר
לראשונה בקריירה: לוקה מודריץ' זכה בפרס שחקן העונה של אופ"א
בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

בורחה מיוראל ריאל מדריד. GettyImages
בדרך החוצה? בורחה מיוראל/GettyImages

בנוסף, התייחס למעמדו של החלוץ בורחה מיוראל, שמעמדו המעורער בין כה וכה, נסדק עוד יותר לאחר הגעתו של החלוץ מריאנו דיאס. "בורחה מבין שכרגע יהיה לו טוב יותר לקבל דקות בקבוצה אחרת ואנחנו מכבדים את זה. אם יישאר, אני בטוח שהוא יעשה הכל למען הקבוצה בדקות שישחק". באשר לאפשרות שריאל תתחזק בעוד שחקן בשעות האחרונות של החלון, אמר לופטגי: "עם ההחתמה של מריאנו דיאס, סיימנו את חלון ההעברות מבחינתנו. אל תצפו להחתמה של הרגע האחרון. אנחנו מרוצים ממה שיש לנו".

על היריבה וההכנות למשחק: "לגאנס אמנם צברה נקודה אחת בלבד עד כה, אבל יכולה הייתה גם להיות עם שש נקודות. הם שיחקו טוב בשני המשחקים. הם משחקים עם קו הגנה של חמישה שחקנים, ואנחנו מוכנים לזה. זה יהיה משחק קשה, הם השתפרו מהעונה שעברה".

עוד היום בריאל: מריאנו דיאס, ששב למדריד לאחר קדנציה בליון, הוצג היום רשמית במועדון. החלוץ הדומיניקני-ספרדי נכנס לנעליים גדולות, אם לא לומר ענקיות, כשקיבל את החולצה מספר 7, הלא היא החולצה עד לא מזמן של כריסטיאנו רונאלדו.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ברצלונה, טוטנהאם ואינטר באותו בית, גם פ.ס.ז', נאפולי וליברפול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully