וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ': "לא הייתי קרוב לעזיבה", פלורנטינו פרס זועם על אינטר

לאחר שהוכתר כשחקן העונה של אופ"א, קשר ריאל מדריד הבהיר: "אני במועדון הטוב בעולם, טוב לי פה וכאן אני רוצה להיות". הנשיא תקף: "אינטר רצתה אותו בחינם, מעולם לא ראיתי דבר כזה"

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד מקבל את פרס שחקן העונה של אופ"א מנשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. רויטרס
השנה הטובה בקריירה. מודריץ' מקבל את הפרס מנשיא אופ"א צ'פרין/רויטרס

עם תום הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות במונאקו אמש (חמישי), הכריזה אופ"א על הזוכה בתואר שחקן עונת 2016/17, ולא מעט גבות הורמו כאשר שמו של לוקה מודריץ' הוא זה שנקרא אל הבמה. מדובר בפרס שניתן על מפעלי אופ"א השונים (כלומר, ליגת האלופות) ולא על המונדיאל, ואם כך, תהו רבים - האם לקשר הנפלא היתה עונה אישית טובה יותר מכריסטיאנו רונאלדו?

כך או כך, מודריץ', שזכה בתואר בפעם הראשונה בקריירה, אמר: "אני שמח מאוד לקבל את הפרס הנהדר הזה ומודה לכל מי שהצביע לי, לקבוצה שלי, ליתר שחקני ריאל, כי זה גם הפרס שלהם, הם עזרו לי להגיע הכי גבוה שאפשר. זו היתה השנה הטובה בקריירה שלי, אישית וקבוצתית, וצריכים להמשיך ככה. כדור הזהב? נראה, אם נמשיך ככה, עוד פרסים יגיעו. הדבר החשוב הוא הקבוצה".

במשך מרבית הקיץ, נפוצו שמועות לפיהן הקרואטי לא מרוצה בשורות אלופת אירופה ועשוי לעזוב, ככל הנראה לאינטר. כעת, דאג מודריץ' להכחיש אותן: "לא הייתי קרוב לעזיבה. אני במועדון הטוב בעולם, אני איפה שאני רוצה להיות, טוב לי כאן וזהו זה. אני רוצה להמשיך לעשות מה שעשיתי בשש השנים האחרונות".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
לראשונה בקריירה: לוקה מודריץ' זכה בפרס שחקן העונה של אופ"א
כריסטיאנו רונאלדו לא הופיע לטקס במונאקו, מנדש: "בושה וחרפה שלא הוכתר כשחקן העונה"
ליגת האלופות: ברצלונה, טוטנהאם ואינטר באותו בית, גם פ.ס.ז', נאפולי וליברפול

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
שמועות לחוד ומציאות לחוד. מודריץ'/רויטרס

על כך שעדיין לא פתח בהרכב העונה במסגרת הליגה אמר הקשר: "זה לא מפתיע אותי, כי הגעתי לאימונים מאוחר יותר מיתר השחקנים. דיברתי עם המאמן, הוא רוצה לשלב אותי לאט לאט. אני רציתי ישר לשחק, אבל המנג'ר אמר לי להירגע. אני לא אוהב לנוח או להיות על הספסל, אבל זה חלק מהמשחק".

ואם במודריץ' עסקינן, הרי שאת ערב הגאלה ניצל נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס כדי לסגור חשבון עם אינטר. "הם רצו לקחת מאיתנו את מספר 10 מבלי לשלם עליו. ב-30 שנות הקריירה שלי, מעולם לא ראיתי דבר כזה", אמר פרס. סגן נשיא הנראזורי חאבייר סאנטי נשאל על כך והשיב: "לא שמעתי מה הוא אמר, אחרי שנקרא את הדברים נחליט כדי להגיב, בהזדמנות המתאימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully