וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בארה"ב: יוליה גלושקו חולמת על הפתעה נוספת והשוואת השיא האישי

אחרי הניצחון המרשים על ניקולסקו, הטניסאית הישראלית (162 בעולם) תפגוש את נאומי אוסקה היפנית (19 בעולם) בתקווה להגיע בפעם השלישית בקריירה לסיבוב שלישי בטורניר גרנד סלאם (ה', 18:00)

יוליה גלושקו תנסה להמשיך מחר (חמישי, 18:00) את מסע הקאמבק שלה באליפות ארה"ב, כשתפגוש בסיבוב השני את נאומי אוסקה היפנית. הישראלית בת ה-28 (162 בעולם), שעברה שלושה סיבובי מוקדמות וניצחה בשלוש מערכות את הרומנייה מוניקה ניקולסקו בסיבוב הראשון, מקווה להפתיע במגרש מספר 17 את המדורגת 19 בעולם ובכך להשוות את הישג השיא שלה בגרנד סלאם. גלושקו הגיעה לסיבוב השלישי באליפות ארה"ב ב-2013 וגם ברולאן גארוס שנה לאחר מכן, אך מאז לא ניצחה משחק גרנד סלאם, עד יום שני.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
רוג'ר פדרר מבקר את ג'רארד פיקה: "שלא יהפוך את גביע דייויס לגביע פיקה"
רוג'ר פדרר רמז על פרישה וחזר בו: "זאת היתה בדיחה לא מוצלחת"

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. GettyImages
נתקלת במשוכה קשה עוד יותר. יוליה גלושקו/GettyImages

עד כה, גלושקו ניצחה 16 מ-20 המשחקים שלה ב-2018 וצפויה להתקדם לכיוון 100 הראשונות בזכות כניסתה להגרלה הראשית והניצחון על ניקולסקו. את אוסקה בת ה-20 היא לא פגשה בעבר, והיא תקווה שהפציעה שעצרה את המשחק מול ניקולסקו לא תשוב להפריע. היפנית נחשבת לאחת הטניסאיות העולות בסבב, זכתה בטורניר אינדיאן וולס לפני כחמישה חודשים וכעת מקווה להגיע בפעם השלישית ברציפות לסיבוב השלישי בניו יורק, אחרי שהודחה בו בשנתיים הקודמות.

המנצחת במפגש הזה תשחק בסיבוב השלישי נגד המנצחת בין הרוסיה דריה קסאטקינה (11) לבין אלכסנדרה ססנוביץ' מבלארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully