וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר רמז על פרישה וחזר בו: "זאת היתה בדיחה לא מוצלחת"

השוויצרי האגדי הפתיע כשאמר אחרי הניצחון בארה"ב ש"כמעט הגיע הזמן לפרוש מטניס", הצית גל שמועות, אבל הבהיר לאחר מכן למעריצים המודאגים שזאת היתה הלצה: "אל תזכירו את המילה הזאת לידי"

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
הרהורי פרישה, או סתם בדיחה לא מובנת? פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) אמירה מפתיעה אחרי הניצחון על יושיהיטו נישיוקה היפני בסיבוב הראשון של אליפות ארה"ב (2:6, 2:6, 4:6). מיד אחרי המשחק, בראיון ל-ESPN, פדרר גרם לרבים להרים גבה כשאמר: "אני שמח לחזור לניו יורק ולהיות בריא. כמעט הגיע הזמן לפרוש, אבל עדיין לא".

כמובן שהמשפט האחרון תפס את מעריציו ואוהדיו הרבים של פדרר ברחבי הגלובוס לא מוכנים, והחל גל של ספקולציות באשר להרהורי הפרישה של השוויצרי האגדי, שחגג לפני שלושה שבועות יום הולדת 37. פדרר כבר התחייב לשחק בגביע לייבר שייערך בז'נבה בסוף חודש ספטמבר, ולאחרונה התגנבו שמועות על כך שהוא שוקל להודיע על פרישה מיד אחרי ההופעה בטורניר הביתי. אולם זמן קצר לאחר הציטוט המפתיע, פדרר פיזר את הערפל כשטען שזו היתה אמירה מבודחת ולא רצינית, שהתייחסה בכלל לעובדה שהגיע ל-18 ניצחונות רצופים במשחקי סיבוב ראשון בפלאשינג מדו.

"יכול להיות שזאת היתה בדיחה לא מוצלחת", אמר פדרר, "מעולם לא הפסדתי משחק פתיחה כאן, ניצחתי את כל 18, וכוונתי היתה שאולי זה הזמן לפרוש עכשיו, כדי לשמור על הרצף הזה. זו הייתה בסך הכל בדיחה. אל תשתמשו אף פעם במילה הזאת, 'פרישה'. אל תיכנסו לזה. אל תכתבו אותה כשזה נוגע אליי".

כך או כך, לנגד עיניו של פדרר עומדת כעת מטרה אחת בלבד: זכייה בפלאשינג מדו, עשר שנים אחרי הפעם האחרונה. הדרך לשם תהיה קשה במיוחד, בכל מקרה. אם בסיבוב הבא פדרר לא אמור להיתקל בבעיות מיוחדות מול בנואה פר הצרפתי, בסיבוב השלישי, אם הכל יילך כשורה, מצפה לו מוקש גדול בדמות מפגש עם ניק קיריוס הבלתי צפוי. ברבע הגמר הוא עשוי לפגוש את מי שנחשב ליריבו העיקרי על התואר, נובאק דג'וקוביץ' המתקאמבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully