וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר מבקר את ג'רארד פיקה: "שלא יהפוך את גביע דייויס לגביע פיקה"

חברת קוסמוס בבעלותו של בלם ברצלונה ממשיכה להתכונן לרפורמה במפעל הוותיק והפעם סופגת אש מהטניסאי השוויצרי האגדי, שביקר בחריפות: "קצת מוזר שכדורגלן מתערב בעולם שלנו"

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
מבקר את פיקה. רוג'ר פדרר/AP

אחרי ששתק במשך כמה ימים והכריז שהוא מצפה לראות אילו צעדים יינקטו בנוגע לחידושים של גביע דייויס, רוג'ר פדרר משמיע קול ומבקר את ג'רארד פיקה. בלם ברצלונה הוא המקים והבעלים של חברת קוסמוס, שחתמה לאחרונה עם הסכם שיתוף פעולה ל-25 שנה עם איגוד הטניס העולמי בנוגע לגביע דייויס והפכה אותו על פיו.

החל מ-2019 יתקיים טורניר גמר במהלך שבוע אחד, שיכלול 18 נבחרות שיחולקו לשישה בתים. במקום חמישה משחקים, כעת יהיו רק שלושה (שני משחקי יחידים ומשחק זוגות אחד) והם יתקיימו בשיטת הטוב משלושה. שש הנבחרות שיסיימו בראש הבתים יעלו לרבע הגמר, כמו גם שתי הסגניות הטובות ביותר. רבעי הגמר יתקיימו ביום שישי, חצאי הגמר ביום שבת והגמר ביום ראשון.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
רוג'ר פדרר רמז על פרישה וחזר בו: "זאת היתה בדיחה לא מוצלחת"
אליפות ארה"ב: פדרר טייל בסיבוב הראשון, דג'וקוביץ' הזיע, זברב שייט

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. רויטרס
מוזר לפדרר שהוא מתערב. ג'רארד פיקה/רויטרס

המשמעות היא שינוי טוטאלי של גביע דייויס. במקום משחקי בית או חוץ, כל הטורניר יתקיים במקום אחד, במהלך שבוע אחד. השינוי אמנם קיבל רוב באיגוד הטניס העולמי וכך התקבל, אבל בשבועיים האחרונים נשמעה עליו ביקורת חריפה מצד טניסאים בעבר ובהווה. כרגע מדובר על כך שהטורניר יתקיים באופן קבוע בנובמבר, אבל בימים האחרונים כבר עלתה אפשרות להעביר אותו לספטמבר, לשבוע בו מתקיים טורניר באזל - טורניר הבית של פדרר.

"עדיין לא דיברתי עם פיקה. בשבילנו הטניסאים, זה קצת מוזר שמגיע כדורגלן ומפריע בעולם שלנו. הוא צריך להיזהר שגביע דייויס לא יהפוך לגביע פיקה", אמר פדרר, "בגדול אני בעד חידושים. הענף שלנו צריך לחשוב מחוץ לקופסה וקצת להמציא את עצמו מחדש. אבל זה כמו משחק ג'נגה, צריך להיזהר לא להזיז את החדר ולגרום להכל להתרסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully