וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.8: קווין סטרוטמן חתם במארסיי, פאקו אלקאסר בדורטמונד

הצרפתים הודיעו על רכישת קשר רומא תמורת 25 מיליון יורו. דורטמונד הודיעה על השאלה לעונה אחת של החלוץ הספרדי יחד עם סעיף רכישה. בנימין הנריכס עבר רשמית למונאקו ב-20 מיליון יורו

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* פאקו אלקאסר, חלוצה של ברצלונה, הושאל לבורוסיה דורטמונד לעונה אחת. הגרמנים יישאו בעלות שכרו וישלמו לספרדים 2 מיליון יורו עבור ההשאלה. כמו כן, לדורטמונד סעיף רכישה על סך 23 מיליון יורו. החלוץ הספרדי אמר לאחר החתימה שלו: "אני שמח מאוד שאוכל להתחיל לשחק בבונדסליגה בקרוב. זו אחת הליגות הכי טובות בעולם ובורוסיה דורטמונד עם האוהדים המדהימים האלה והיציע הדרומי המפורסם הם קסם עבור כל שחקן כדורגל".

* מונאקו השלימה את רכישתו של בנימין הנריכס הגרמני בן ה-21 תמורת 20 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים.

* החלון בצרפת עדיין פתוח, ומארסיי ניצלה זאת כדי להודיע על החתמתו של קווין סטרוטמן מרומא, בצורה יצירתית למדי - סטייל "פורטנייט". הקשר ההולנדי נרכש תמורת 25 מיליון יורו.

* ולנסיה הודיעה על החתמתו של גונסאלו גדש הפורטוגלי מפריס סן ז'רמן. החלוץ בן ה-21, ששיחק בעונה שעברה במדי העטלפים כמושאל, הועבר תמורת 40 מיליון יורו.

* שוערה האוקראיני של ריאל מדריד אנדריי לונין הושאל לעונה אחת ללגאנס.

* הרטה ברלין הודיעה ששאלה את בלם פ.ס.וו איינדהובן דריק לוקאסן בן ה-23. לקבוצה מבירת גרמניה תהיה גם אופציית רכישה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מוריניו מתעקש אחרי התבוסה: "הקבוצה מאוחדת, ואין אחדות בלי המאמן"
ג'אנלואיג'י בופון: "אני אוהב תחרות, מרגיש היום טוב יותר מלפני חמש שנים"

שמועות

* חוזר לברנבאו? בספרד מדווחים שמריאנו דיאס, חלוץ ליון הצרפתית, שהיה מועמד לסביליה וגם לריאל מדריד בימים האחרונים, אכן נמצא בדרך חזרה לבלאנקוס. "מארקה" דיווח שאחרי שסביליה כבר סיכמה עם ליון על רכישת השחקן תמורת 35 מיליון יורו, ראשי ריאל מדריד (שמחזיקים עדיין באחוזים של השחקן, שבעבר שחררו) הודיעו לסביליה שהם החליטו להחזיר אותו, וייאלצו לשלם עליו כ-25 מיליון יורו. ריאל שמרה על זכויות על השחקן, וברגע שלליון יש עליו סיכום, לריאל יש 48 שעות להשוות את ההצעה. החלוץ (ששוחרר מריאל תמורת 8 מיליון יורו ושמירה על 35 אחוז מכרטיסו) כבש בעונה שעברה 18 שערים ב-34 משחקים בליון.

* אבל ריאל לא עוצרת שם. על פי "סקיי", הבלאנקוס חידשו את העניין שלהם בשחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג, ויעקבו אחריו בחודשים הקרובים. סיטי עדיין לא קיבלה הצעה רשמית עליו, ותנסה להגיש לו חוזה חדש ומשופר במטרה להשאירו.

* פאקו אלקאסר עבר מברצלונה לדורטמונד, אחרי שעבר היום את הבדיקות הרפואיות, וההודעה הרשמית תהיה היום או מחר. החלוץ, שנרכש מוולנסיה ב-30 מיליון יורו לפני שנתיים, הושאל תמורת 2.5 מיליון יורו, עם אופציית רכישה (ב-20 מיליון יורו). דורטמונד תשלם את שכרו, כ-3 מיליון יורו. החלוץ כבש 15 שערים ב-50 הופעות בברצלונה.

* באיטליה טוענים: יובנטוס עדיין רוצה להחתים את מרסלו, מגן ריאל מדריד, ומוכנה לשלם עליו 50 מיליון יורו לקראת מעבר לעונה הבאה. מרסלו, חבר קרוב של כריסטיאנו רונאלדו, הוחלף במשחק האחרון של ריאל מדריד על ידי המאמן לופטגי בעקבות שגיאות בהגנה. יובה ניסתה לצרפו כבר הקיץ, בתמיכה ודחיפה של רונאלדו למהלך, ולא הצליחה. באיטליה טוענים שגם מרסלו עצמו מעוניין במעבר.

* השמועות סביב הגעתו האפשרית של פול פוגבה לברצלונה הולכות וצוברות תאוצה: "דון באלון" משוכנע שהצרפתי יצטרף לקטלאנים. על פי הדיווח, יש הסכם בין המועדונים, כמו גם בין השחקנים לקבוצתו העתידית, והשאלה היחידה שנותרה פתוחה היא האם הוא יצטרף בחלון ההעברות הנוכחי, זה של ינואר, או בשנה הבאה.

* כך או כך, הכותרת על שער "ספורט" הקטלאני היא "ואלוורדה רוצה שברצלונה תצרף עוד שחקן עם סגירת החלון, ההעדפה היא לקשר אבל לא ברור באיזה תפקיד".

* "אס" טוענים כי עד סוף סגירת החלון, ביום שישי ב-23:59 שעון ספרד, פריס סן ז'רמן וריאל יידעו מה המצב עם קיליאן אמבפה לאור החלטת אופ"א, והבלאנקוס יקוו לייצר בלגן בגזרה.

* סלטיק נאבקת מול בנפיקה ופורטו על האפשרות לשאול את קשר מנצ'סטר סיטי, דוגלס לואיס בן ה-20, שלא קיבל אשרת עבודה באנגליה אחרי שאמור היה לחזור מההשאלה מג'ירונה (שרוצה אותו שוב).

* בכל זאת ינחת בצרפת? למרות שלא עבר לפריס סן ז'רמן, ה"דיילי מירור" מדווח שמארסיי מעוניינת בדני רוז ומוכנה לשלם עליו 25 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים על התעניינות בשני שחקני טורינו, אדם לייאיץ' ומ'באייה ניאנג. בשיקטאש מעוניינת לשאול את הסרבי ונמצאת כעת בדיונים מול אורבנו קאירו, הבעלים של השוורים, כאשר הדיון סביב סעיף חובת רכישה. הסנגלי מקושר לראן וללגאנס.

* אחרי שרכשה את קווין סטרוטמן מרומא, מארסיי של רודי גארסיה לוטשת עיניים לשחקן נוסף מהסרייה אה. הצרפתים מעוניינים לחזק את החלק הקדמי שלהם לפני תום חלון ההעברות, והשם החם כעת הוא חלוצה הצעיר של יובנטוס, מואיז קין.

עוד באותו נושא

מוריניו מתעקש אחרי התבוסה: "הקבוצה מאוחדת, ואין אחדות בלי המאמן"

לכתבה המלאה
מריאנו דיאס שחקן ליון. רויטרס
הרכש הגדול של הבלאנקוס הקיץ? מריאנו דיאס/רויטרס
שחקן יובנטוס מואיז קן. רויטרס
מארסיי מביעה עניין. מואיז קין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully