וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו: "העונה בריאל מדריד המפתח הוא כל הקבוצה". ולמה הוחלף מרסלו?

ריאל מדריד החדשה? מרסלו ובייל הביעו תסכול מסוים מהחלטות של לופטגי אך עומדים מאחוריו ויודעים: רק עבודת צוות תביא תארים. המאמן: "כרגע אנחנו עם נבאס בשער, והוא טוב מאוד"

טוני קרוס ריאל מדריד עם גארת' בייל. רויטרס
כרגע הכל דופק כמו שצריך. בייל וקרוס/רויטרס

ריאל מדריד שמרה אמש (ראשון) על מאזן מושלם בלה ליגה, כשהביסה את ג'ירונה 1:4. אלופת אירופה אמנם נקלעה לפיגור מוקדם בדקה ה-17, אך הגיבה עם שערים של סרחיו ראמוס (39, בפנדל), קארים בנזמה (51, בפנדל, ו-80) וגארת' בייל.

"אנחנו מרוצים מהניצחון, כי לקחנו שלוש נקודות חשובות מאוד", אמר בנזמה. "אנחנו נחושים להמשיך עם היכולת הזאת בליגה. אני כאן כבר 10 שנים ורוצה להמשיך לעבוד קשה עבור המועדון הזה, להבקיע שערים ולהביא תארים. כדורגל זה לא רק גולים, מה שחשוב הוא לשחק היטב ולנצח".

גארת' בייל הוסיף: "להתחיל טוב בלה ליגה זה מפתח, וכמובן שאנחנו מרוצים. אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה, אנחנו מאוחדים, עובדים היטב ביחד ורוצים לזכות בכל תואר אפשרי. כן, הייתי רוצה לבעוט פנדלים, אבל המאמן הוא זה שמחליט ואני צריך לכבד את זה".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:4 בחוץ את ג'ירונה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
קודם כל תארים, אחר כך שערים. בנזמה/רויטרס

בדומה לכוכב הוולשי, שחקן נוסף בבלאנקוס צריך היה לכבד את החלטת המאמן, אף שלא ממש הסכים איתה: מרסלו, שהוחלף במהלך המחצית השנייה על ידי רפאל וראן. "הייתי מופתע מכך, רציתי להמשיך כי הייתי כשיר ב-100 אחוז, אבל אני מכבד את החלטת המאמן", אמר הברזילאי. "אנחנו בדרך הנכונה ואני בטוח שנשתפר ממשחק למשחק. כריסטיאנו רונאלדו השחקן הטוב בעולם וכמובן שהוא חסר לנו, אבל גם בייל ובנזמה שחקנים טובים מאוד".

ג'ולן לופטגי נשאל על החילוף המדובר והשיב: "רצינו להדק את ההגנה ולחזק את משחק הגובה שלנו, כי זו נקודה חזקה של היריבה. הצלחנו לנצח משחק לא פשוט".

עם זאת, "אס" ניתח את החילוף של מרסלו, וטען כי מדובר בכעס של לופטגי על השגיאות בהגנה של הברזילאי. על פי הדיווח - מרסלו נכנע בכדור גובה שהוביל לשער הראשון, וחזר באיטיות להגנה, בלי לחץ לכפר על הטעות. כמו כן נכנע בהמשך לדאבל פס פשוט שכמעט הוביל לשער השני של ג'ירונה. "לופטגי ראה מספיק", נכתב, "מדובר בשני מהלכים מכריעים".

על כך ששוב בחר לפתוח עם קיילור נבאס ולא טיבו קורטואה בשער אמר המאמן: "יש לי שני שוערים מצוינים, שלושה אם סופרים את קיקו קאסייה. אלה לא בעיות, אלא פתרונות. כרגע אנחנו מנסים את קיילור והוא עושה עבודה טובה מאוד, נראה מה יהיה בעתיד".

קאסמירו עמד על ההבדלים בין ריאל מדריד הנוכחית וזו של כריסטיאנו רונאלדו: "אני חושב שהעונה, המפתח יהיה הקבוצה. אם נצליח לשחק כקבוצה, יש לנו את השחקנים כדי לעשות עבודה טובה".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:4 בחוץ את ג'ירונה

לכתבה המלאה
ג'ולן לופטגי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
כרגע קורטואה רק מחליף. לופטגי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully