וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "אני אוהב תחרות, מרגיש היום טוב יותר מלפני חמש שנים"

אחרי המעבר המתוקשר מיובנטס לפריס סן ז'רמן, השוער האיטלקי חלק את התחושות שלו בעקבות המהלך, וסיפר על היחסים עם אראולה וטראפ, המתחרים איתו על אפודת השוער הראשון בקבוצה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

אחד מהמעברים הבולטים בקיץ האחרון היה זה של ג'אנלואיג'י בופון מיובנטוס לפריס סן ז'רמן. השוער האגדי ומי שנהיה לסמל הכדורגל היפה והטוב, החליט לצאת מאזור הנוחות שלו ובגיל 40 לעבור לקבוצה חדשה. לאחר שפתח בשלושת המשחקים הראשונים, ספג רק שער אחד והפגין יכולת גבוהה, תומאס טוכל מאמנו הודיע שבשני המשחקים הקרובים אלפונס אראולה יהיה זה שיעמוד בשער, "כדי לשמור על העירנות והחדות שלו".

בראיון שהעניק למגזין "פראנס פוטבול', בופון סיפק כמה אמירות מעניינות. "לא ידעתי איך השחקנים האחרים יקבלו אותי. זה אף פעם לא קל לשנות את כל החיים והסביבה שלך בן לילה. לפעמים אנחנו נשארים באזור הנוחות שלנו מתוך פחד או עצלנות - אך אני לא כזה. אני אוהב תחרות, להתמודד עם קשיים ולהבין מה צריך לעשות כדי להתגבר עליהם".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
תקף את אשתו עם פטיש, נעצר, ובשבת כבר עלה בהרכב נאנט
צרפת: פריס סן ז'רמן מושלמת אחרי 1:3 ביתי על אנז'ה

ג'אנלואיג'י בופון (משמאל) עם קווין טראפ שוערי פריס סן ז'רמן. רויטרס
מפרגן לשוערים שמתחרים איתו על האפודה. בופון עם טראפ/רויטרס

השוער הוותיק בן ה-40 סיפר על התחושות שלו: "אם היית שואל אותי בגיל 35 אם אני מרגיש אחרת מעכשיו, הייתי אומר לך שאני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו. אני יודע שזה נשמע בלתי אפשרי, וככה אני אומר עמוק בלב לעצמי, אבל אני באמת מרגיש טוב יותר מאשר לפני חמש, שש שנים. אני לא יודע להגיד למה, אבל אולי זה בגלל ששיניתי את הגישה שלי, וזה הדבר הכי חשוב עבור שחקן בגילי".

בופון סיפר שהתחרות עם אראולה וטראפ, שני השוערים הנוספים של האלופה הצרפתית, לא מאיימת עליו: "יש בינינו מערכת יחסים מצוינת, אני אפילו רואה אותם כאחים יותר מאשר כשותפים. זה חשוב שיהיו בינינו הערכה וכבוד. הכדורגל השתנה והיום קבוצה כמו פריס משחקת יותר מ-60 משחקים בשנה, כך שזה לא הגיוני להחזיק רק שוער ראוי אחד".

עוד באותו נושא

תקף את אשתו עם פטיש, נעצר, ובשבת כבר עלה בהרכב נאנט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully