וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: שרן ייני צפוי לפתוח כבלם, עטר עדיין לא כשיר

איביץ' מתכנן שינויים במרכז ההגנה לקראת מכבי חיפה (א', 21:00, ספורט 5) ולא מוכן לשמוע תלונות על הלו"ז הצפוף. כ-300 אוהדים ירוקים הגיעו לאימון המסכם, מאנג'ק צייץ: "משחק ראשון נגד האויבים שלנו"

מחזור 1הסתיים26/08/2018
מכבי תל אביב
  • שכטר (66)
  • פרץ (77)
0
    מכבי חיפה
    צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

    מכבי תל אביב

    הצהובים עלו הערב (שבת) לאימון מסכם לקראת משחק פתיחת העונה שלהם נגד מכבי חיפה (ראשון, 21:00, ספורט 5), ולפיו נראה כי שרן ייני יפתח בהרכב הצהובים. קפטן מכבי תל אביב יתופקד ככל הנראה כבלם לצד איתן טיבי. שחר פיבן, ששיחק היטב לפני שבוע בחצי גמר גביע הטוטו, לא צפוי להיות בסגל. אלירן עטר עדיין לא כשיר ויתכן כי ולדאן איביץ' שוב ייתן לו לנוח. לעומתו עשוי דור פרץ לפתוח בקישור האחורי אפילו שגם הוא סוחב פציעה. יונתן כהן, שכבש צמד בדרבי גביע הטוטו אבל לא היה בסגל למשחק בנורבגיה, מועמד לפתוח בהרכב. התלבטות קיימת באשר לעמדת המגן הימני בין אלי דסה למאור קנדיל.

    עוד בנושא:
    ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
    עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
    לואי טהא בראיון: "ניקח אליפות רביעית, אני לא מפחד להגיד את זה"
    דני עמוס בראיון: "עדיין חושב שאני השוער הטוב בארץ"
    מהראן ראדי בראיון: "משהו בהפועל באר שבע השתנה"

    שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
    "מתי שאקבל הזדמנות, אנסה לקחת אותה". ייני/יוסי ציפקיס

    במסיבת העיתונאים לקראת המשחק המאמן ולאדן איביץ' אמר: "מכבי חיפה אחת הקבוצות הגדולות בישראל, התכוננו אליהם כמו שהם בוודאי התכוננו אלינו. עומס? אנחנו קבוצה מקצוענית ואלו החיים בקבוצה כמו מכבי תל אביב. אנחנו חייבים להיות מוכנים, יש לנו הרבה שחקנים. הפסדים הם חלק מהמשחק ואנחנו צריכים לשים את המשחק בנורבגיה מאחורינו".

    המאמן הוסיף: "ראיקוביץ' הוא השוער הראשון שלנו. הוא איתנו, הוא פה, ומהמידע שברשותי הוא יהיה איתנו כל העונה. יחד עם זאת, בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. קיארטנסון? אני לא חושב שיש לו פחות מוטיבציה. הוא לא שכח לשחק, הוא כבש כבר שלושה שערים, הוא רוצה לשחק".

    שרן ייני אמר: "לא ראיתי את מכבי חיפה במשחק שלם מהעונה. אבל גם בעונות פחות טובות שלהם הם היו מסוכנים והיה קשה לשחק נגדם, כך שאני מעריך שגם הפעם זה יהיה המצב. המשחק בנורבגיה? אנחנו מקצוענים ויודעים לעשות הפרדה. מקצוענים לא חושבים על השפעות שליליות, על כניסה לסחרור. מבחינה אישית אני זמין למועדון תמיד, מתי שירצו להשתמש בי זה יקרה. מתי שאקבל הזדמנות, אנסה לקחת אותה - זה טבעי בעולם הכדורגל".

    עוד באותו נושא

    #דירוג וואלה | 2018/19: הפרויקט המסורתי, דירוג שחקני ליגת העל

    לכתבה המלאה
    ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
    ראיקוביץ' יהיה איתנו כל העונה. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

    מכבי חיפה

    כ-300 אוהדים הגיעו לאימון המסכם של הירוקים כדי לתמוך בשחקנים לקראת המשחק הראשון בליגה, מחר באצטדיון בנתניה מול מכבי תל אביב. סאן מנחם צפוי להחליף בעמדת המגן השמאלי את הקפטן הפצוע רמי גרשון, כשז'ורז' מאנג'ק ימשיך בתפקיד הקשר האחורי. הקשר הקמרוני צייץ בטוויטר לקראת המשחק: "קלאסיקו מחר במשחק הראשון של הליגה נגד האויבים שלנו. אנחנו מוכנים וגם האוהדים, המלחמה מתחילה".

    פרד רוטן ימשיך כמובן עם גיא חיימוב בין הקורות ועם מיכיל קראמר בחוד, כשההתלבטות היחידה היא בין נטע לביא לאופיר מזרחי בקישור.

    ז'ורז' מאנג'ק שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
    מדליק את הקהל. ז'ורז' מאנג'ק/ברני ארדוב

    טריוויה

    * זהו המפגש ה-156 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:61 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 46 משחקים לא הוכרעו.

    * מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-20 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 12 ניצחונות צהובים ועוד שבע תוצאות תיקו.

    * זו הפעם השלישית בעשור הנוכחי שמכבי חיפה מתארחת אצל מכבי תל אביב כבר במחזור הפתיחה: ב-2010/11 ניצחה 0:1, ב-2012/13 הפסידה 2:1.

    * וידאר קיארטנסון כבש עד כה 32 שערי ליגה במכבי תל אביב, כך שהשער הבא שלו ישווה את מאזנו לזה של אנדז'יי קוביקה כזר עם הכי הרבה שערים בצהוב - 33.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 12359

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully