וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת אליפות ארה"ב: פדרר ודג'וקוביץ' עשויים להיפגש כבר ברבע הגמר

הגרנד סלאם האחרון של השנה מספק מפגשים מעניינים כבר בשלבים המוקדמים: דל פוטרו עשוי להיתקל בסיבוב השלישי במארי, האחיות וויליאמס גם ייפגשו באותו שלב. נדאל פותח מול פרר

רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. AP
שני האלופים מהשנה שעברה, נדאל וסטיבנס, בהגרלה/AP

רגע לפני שספטמבר מגיע, הגרנד סלאם האחרון של השנה, ה-US OPEN, עומד בפתח (שני, 18:00). הערב התקיימה הגרלת המשחקים, בסיומם יחולקו פרסים בגובה 53 מיליון דולר, וסידרה לנו כמה וכמה משחקים מעניינים. בראשם, רבע גמר אפשרי בין רוג'ר פדרר לנובאק דג'וקוביץ', ושמינית גמר נשים בין סרינה וויליאמס וסימונה האלפ.

אלוף הגברים המכהן וממרום מקומו הראשון בעולם, רפאל נדאל, יעשה הכל כדי להגן על תוארו. בנשים, סלואן סטיבנס, המדורגת במקום השלישי בעולם וזוכת השנה שעברה, תנסה לשמור על הגביע אצלה לשנה נוספת.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
יפגוש שוב את פדרר? נובאק דג'וקוביץ'/AP

הגרלת הגברים

השור ממאיורקה והאלוף המכהן כאמור, רפאל נדאל, יפגוש בסיבוב הראשון את חברו לנבחרת הדיוויס דויד פרר, צפוי לפרוש לאחר הטורניר. המשחק המסקרן יהיה ה-31 והאחרון בין השניים. המאזן ביניהם, 6:24 לטובת נדאל.

רוג'ר פדרר ישחק בסיבוב הראשון מול נישיוקה יושיהיטו היפני, כאשר שחזור של הגמר בסינסינטי מול דג'וקוביץ' יתרחש כאמור, אם השניים יעפילו לרבע הגמר. חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי יפגוש בסיבוב הראשון יריב מהמוקדמות, כשהבונוס הוא מפגש אפשרי בסיבוב השלישי מול אנדי מארי. סטניסלאס ואוורינקה ייפגש ראש בראש עם גריגור דימיטרוב הבולגרי, לשחזור של הסיבוב הראשון מווימבלדון, שם השוויצרי סיים כשידו על העליונה.

עוד בנושא

שובו של נולה: על המגרש ומחוצה לו
חיזוק לצוות המאמנים של סשה זברב: איבן לנדל
מוק' אליפות ארה"ב: דניז חזניוק הודחה בסיבוב הראשון

בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

עוד באותו נושא

רוג'ר פדרר: "נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל פייבוריטים באליפות ארצות הברית"

לכתבה המלאה
טניסאית אמריקאית סלואן סטיבנס. רויטרס
תשמור על תוארה? סלואן סטיבנס/רויטרס
סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. AP
תציג את אותה יכולת כמו לפני ההיריון? סרינה וויליאמס/AP

הגרלת הנשים

סרינה וויליאמס, אלופת ארה"ב שש פעמים, כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2014, חוזרת מתקופת היריון ודורגה 17 בדירוג מיוחד. היא תפתח מול מגדה לינט הפולנית. ונוס אחותה המדורגת מקום אחד מעליה, פוגשת אלופה לשעבר, סבטלנה קוזנצובה הרוסייה. שתי האחיות עשויות להיפגש כבר בשלב השלישי של התחרות.

סימונה האלפ הרומנייה והמדורגת ראשונה בעולם, תפגוש את קאיה קאנפי האסטונית. מפגש בינה לבין סרינה - אם השתיים יעברו את השלבים המוקדמים - יתרחש בשמינית הגמר. קרולין ווזניאקי תפתח את הטורניר במשחק מול האלופה מ-2011, סמנתה סטוסור. האלופה המכהנת סטיבנס תפגוש בסיבוב הראשון את יבגניה רודינה הרוסייה. קרולין גרסיה המדורגת שישית בעולם תפגוש למשחק מעניין את ג'ו קונטה הבריטית המדורגת 43 בטורניר, אך בשיאה דורגה במקום הרביעי בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully