וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל פייבוריטים באליפות ארצות הברית"

השוויצרי ניתח את יחסי הכוחות לפני הגרנד סלאם האחרון של השנה: "אני צריך להגיע עם יותר אנרגיה, ואז אולי יהיה לי סיכוי לעשות משהו מיוחד". רוזצקי: "אל תספידו אותו, כעת הוא בריא"

אליפות ארצות הברית הפתוחה תצא לדרך בתחילת השבוע הבא ורוג'ר פדרר ינסה לעשות משהו שלא עשה כבר עשר שנים: ללכת עד הסוף ולהניף את הגביע, כפי שעשה ברציפות מ-2004 ועד 2008. אלא שלאחר ההפסד לנובאק דג'וקוביץ' בגמר המאסטרס בסינסינטי, יחסי הכוחות ברורים למאסטרו השוויצרי.

"אני לא הפייבוריט", הדגיש. "רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' הם הפייבוריטים לטעמי. אני מרוצה מהרמה שלי כרגע, רק צריך להתרגל לכמה דברים, להתרגל לכדורים אחרים, אני צריך להגיע עם יותר אנרגיה ואז, אולי, יהיה כאן לי סיכוי לעשות משהו מיוחד, שלא עשיתי כבר 10 שנים".

כך או כך, פדרר נרגש לקראת פתיחת הטורניר: "זה הולך להיות סיום מאוד מלהיב לעונה, כי כולם יהיו בריאים, או לפחות יותר בריאים משהיו. נחמד לראות שנובאק חזר, מילוש ראוניץ' חזר לשחק מצוין, סטן וואורינקה שוב נראה סולידי וגם קיי נישיקורי. כל החבר'ה האלה היו חסרים לנו בתשעת החודשים האחרונים, אז יהיה כיף".

בסוכנויות ההימורים מסכימים עם הטניסאי האגדי. דג'וקוביץ' הפייבוריט עם יחס של 5/2 לזכיה, ואחריו נדאל (4/1), פדרר (11/2), סשה זברב (10/1) וחואן מרטין דל פוטרו (14/1).

טניסאי העבר גרג רוזצקי עדיין מאמין בפדרר: "אני חושב שהוא הפייבוריט השלישי, אחרי רפא ונובאק, אבל רוג'ר תמיד מוצא דרכים לנצח. אל תספידו אותו. עכשיו הוא בריא, בשנה שעברה הגב שלו הלך והוא לא היה אותו שחקן".

לעומתו, רוד לייבר האגדי צופה לשוויצרי חיים קשים: "אליפות ארה"ב היא קשה, לעתים נאלצים לשחק חמש מערכות. אם הוא בר מזל, הוא יוגרל מול שחקנים אותם יוכל לנצח בשלוש, בשלוש מערכות הוא שחקן אחר. אבל הוא בן 37. ראינו מה קרה בסינסינטי, מזג האוויר הקשה עליו מאוד. אפשר היה לראות שדג'וקוביץ' הוא השחקן הטוב יותר, כי רוג'ר לא הצליח לעמוד בקצב".

עוד בנושא:

נובאק דג'וקוביץ' ניצח את רוג'ר פדרר בגמר סינסינטי, ונכנס לספרי ההיסטוריה
דג'וקוביץ' חזר, על המגרש ומחוצה לו: "הקאמבק הזה נראה לא אמיתי"
מוקדמות אליפות ארה"ב: דניז חזניוק הודחה בסיבוב הראשון
חוזר לעניינים: איבן לנדל הצטרף לצוות של סשה זברב

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי, עם גביע סינסינטי. AP
הפייבוריט של הסוכנויות. דג'וקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully