וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לעניינים: איבן לנדל הצטרף לצוות של סשה זברב

המדורג הרביעי בעולם הודיע על צירופו של טניסאי העבר האגדי לצוות שלו, שכולל גם את אביו כמאמן. לנדל אימן בעבר את אנדי מארי, שהצליח לזכות איתו לראשונה בתארי גרנד סלאם

סשה זברב טניסאי גרמני עם איבן לנדל. מתוך האינסטגרם,
לנדל עם זברב/מתוך האינסטגרם

בשורות מעניינות מעולם הטניס: אחרי כמה שבועות של שמועות ועבודה משותפת, הודיע הערב (שלישי) סשה זברב על צירופו של טניסאי העבר איבן לנדל לצוות שלו. הגרמני בן ה-21, שמדורג רביעי בעולם, הגיע בינתיים פעם אחת בלבד לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם (רולאן גארוס השנה) וגם אז הוא לא הצליח להוות יריב לדומיניק תים. פרט לכך הוא הודח השנה מאליפות אוסטרליה ומווימבלדון כבר בסיבוב השלישי. הערב פרסם זברב תמונות משותפות עם לנדאל ושאר הצוות שלו (כולל אביו, אחיו, מאמן הכושר ג'ז גרין - שגם עבד עם אנדי מארי בעבר - ולנדל) וכתב: "ברוך הבא לקבוצה איבן לנדל".

לנדל, טניסאי העבר הצ'כוסלובקי בן ה-58, שזכה במהלך הקריירה שלו בשמונה תארי גרנד סלאם, עבד בעבר כמאמן של אנדי מארי בשתי תקופות שונות. לנדל התחיל לעבוד עם הבריטי ב-2011 עד 2014 ולאחר מכן בין 2017-2016. יש לציין כי הוא התחיל לעבוד עם הבריטי כשמארי עדיין היה נטול זכייה בתארי גרנד סלאם. יחד עם לנדאל הצליח הבריטי לשבור את תקרת הזכוכית שלו, לזכות במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ולאחר מכן באליפות ארצות הברית שאחריו הגיעו גם שני התארים בווימבלדון.

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully