וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' חזר, על המגרש ומחוצה לו: "הקאמבק הזה נראה לא אמיתי"

שובר את רוחו של פדרר, נהנה מהחיכוך עם הקהל ומשתטה בדיוק כמו פעם: הקאמבק המופלא של נולה נמשך עם שיא היסטורי וכעת הוא מתכנן להסתער על המקום הראשון בעולם. "עברתי טלטלה, אבל התאוששתי"

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי, עם גביע סינסינטי. AP
מי היה מאמין שהוא יחזור בשיא העוצמה? דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' שוב במיטבו - על המגרש ומחוצה לו. אחרי שנה הפכפכה במהלכה נפצע, דעך והחליט להקדיש את רוב זמנו למשפחה המתרחבת, נולה סיפק אמש (ראשון) עוד הוכחה חד משמעית לכך שהשמועות על מות הקריירה היו מוקדמות. הניצחון 4:6, 4:6 על רוג'ר פדרר לא רק אותת על הכושר המצוין של דג'וקוביץ', אלא גם הכניס אותו לספרי ההיסטוריה בתור הטניסאי הראשון אי פעם שזוכה בכל תשעת טורנירי סבב המאסטרס 1,000.

נולה נראה חד ואגרסיבי בדו קרב מול המאסטרו, השיג שבירה במשחקון השביעי של המערכה הראשונה, המשיך לניצחון בסט, ובלם את נסיונות הקאמבק של השוויצרי בסט השני, כדי להשיג ניצחון שלישי רצוף על פדרר ולשמור על היתרון הקל במפגשי ראש בראש ביניהם לאורך ההיסטוריה (כעת נולה מוביל 22:24).

עוד בנושא

דג'וקוביץ' ניצח את רוג'ר פדרר בגמר סינסינטי, ונכנס לספרי ההיסטוריה
רוג'ר פדרר: "אין שום בעיה אם טניסאי ייצא מהארון, אני תומך בזה"
אמא טובה, אבא מסור: על ההבדל ביחס להורים הטריים סרינה ודג'וקוביץ'

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
גם הקריצות לקהל חזרו. דג'וקוביץ'/AP

ועם היכולת, חזרה גם האישיות הצבעונית שכבשה את עולם הטניס הרבה לפני כן. בסיום המשחק הנה להתחכך שוב עם הקהל, העניק את המחבט שלו לאוהד אקראי, השליך את מגן הזיעה ליציע ועמד שעה ארוכה במגרש כדי לחתום לנחיל של מעריצים.

בין לבין, הוא גם התלוצץ בצורה אופיינית עם פדרר ואמר אחרי הזכייה למיקרופון ש"ברור שזה רגע מיוחד עבורי. זו הפעם הראשונה שאני זוכה בתואר בסינסינטי. שיחקתי בחמישה גמרים לפני כן, וברובם הפסדתי לשחקן גדול אחד. אז רוג'ר, תודה שאפשרת לי לזכות בתואר הזה פעם אחת".

נולה הודה ש"זה נראה קצת לא אמיתי, הקאמבק הזה. לזכות בווימבלדון ועכשיו בסינסינטי בפעם הראשונה...לא בטוח שחשבתי שזה אפשרי. עברתי טלטלה, עם הפציעה והזמן שלקחתי כדי להירגע מהמשחק, והניתוח. ועכשיו אני מרגיש פשוט נהדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי, עם רוג'ר פדרר. AP
היריבות חודשה. דג'וקוביץ' ופדרר/AP

גם פדרר הפנים אמש שאחד מיריביו הגדולים חזר, ושיבח בסיום את השיא הנדיר של נולה. "ההישג המדהים הזה צריך להיות גולת הכותרת", שיבח פדרר. "הוא הראשון שזכה בכל תשעת הטורנירים, ומי כמוני יודע כמה זה קשה. ההופעות האלה אף פעם לא באות בקלות".

פדרר בירך את דג'וקוביץ באופן אישי ואמר: "אני מצדיע לך לא רק על המאמץ האדיר שעשית השבוע, אלא על כל הקריירה שעשית. קבעת שיא מדהים".

מטרת העל של דג'וקוביץ', מן הסתם, היא טיפוס חזרה למקום הראשון בעולם, והוא יוכל לעשות צעד ראשון בדרך לשם באליפות ארה"ב הפתוחה שתיפתח בעוד שבוע בניו יורק. סוכנויות ההימורים, אגב, כבר עדכנו את הליינים והציבו אותו כפייבוריט לזכייה בתואר הגרנד סלאם, לצד רפאל נדאל. כשזה יקרה, יהיה אפשר להכריז על הקאמבק המושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully