וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אין שום בעיה אם טניסאי ייצא מהארון, אני תומך בזה"

הטניסאי השוויצרי נשאל איך זה שיצאו כמה טניסאיות מהארון ועדיין לא טניסאים והוסיף: "אני חושב שצריך להיות פתוח לגבי ההעדפות, זה יגרום לבנאדם שחושף להרגיש טוב יותר ומשוחרר"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
פדרר/רויטרס

עולם הטניס עסק בשבועות האחרונים לא מעט ביציאה של אליסון ואן אויטבנק הבלגית מהארון. היא הצטרפה לשורת טניסאיות שהודיעו בעבר שהן לסביות כמו אמילי מורסמו, מרטינה נברטילובה ולא מזמן קייסי דלקוואה. עם זאת, בצד של הגברים אף טניסאי מפורסם עדיין לא יצא מהארון. השנה, לפני אליפות ארצות הברית יתקיים בניו יורק אירוע עבור הקהילה הלהט"בית, בו ידברו על איך זה להיות קוויר וטניסאי ויעסקו בנושאים נוספים.

פדרר נשאל על האירוע ואמר: "אני חושב שאין שום בעיה אם איזשהו טניסאי ייצא מהארון. זה נכון שלא היה עוד טניסאי שיצא מהארון עד כה. אני לא יודע למה אתם יודעים? או שלא היו כאלה או שמי שהיה בחר לא לצאת מהארון? אני חושב שזה היה מתקבל בקלות, אין שום בעיה. אני בעד זה לגמרי, זה דבר טוב. לא משנה מאיפה אתה מגיע, מי אתה, אני בעד שתמיד תהיה פתוח לגבי ההעדפות שלך. אני חושב שתרגיש טוב יותר אחרי כל התהליך הזה ואם להיות כן אני חושב שהגיע הזמן שכולם יתמכו אחד בשני לגבי זה".

קווין אנדרסון הדרום אפריקאי, פינליסט אליפות ארצות הברית מהשנה שעברה ו-ווימבלדון מהשנה שיתף את הציוץ שמקדם את האירוע וכתב: "מילים שעולות לי לראש כשאני חושב על אנשים שיצאו מהארון: אמיצים, חזקים, מתקדמים, חסרי פחד ומנהיגים. אני גאה מאוד בחבר שלי ניק שנהנה מכל אלה ואני מקווה שתתמכו במטרה הזו אם אתם בניו יורק ב-23 באוגוסט".

קווין אנדרסון מביע הזדהות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully