וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון המנהלת הכריע: ליגת העל תקרא "ליגת JAPANIKA"

23.8.2018 / 13:14

מנהלת הליגה חתמה על הסכם חסר תקדים עם רשת המסעדות שתעביר בתקופה של שנתיים 8 מיליון ש"ח ותחליף את ה-Winner כנותנת החסות העיקרית. ההסכם עם ג'פאניקה נחשף בלעדית בוואלה! ספורט

צילום מסך

תתחילו להתרגל: החל מהעונה הקרובה ליגת העל בכדורגל תיקרא "ליגת JAPANIKA". זאת לאחר שדירקטוריון המנהלת אישר היום (חמישי) את ההסכם שנחשף בוואלה! ספורט במסגרתו רשת המסעדות האסייאתית תחליף את Winner שהיה נותן החסות הראשי בשנים האחרונות.


במסגרת ההסכם שנחתם לשנה עם אופציה לשנה נוספת, ג'פניקה תעניק חסות ראשית לליגת העל, כאשר ההסכם כולל בין היתר את שם הליגה, טקס פתיחת המשחקים, תכני דיגיטל וטקס שחקן החודש. במסגרת תקופת ההסכם ג'פאניקה תעביר למנהלת סכום של 8 מיליון ש"ח בשנתיים.


הבוקר פרסמנו: המנהלת תכריע - ליגת העל תשנה את שמה לג'פניקה?


עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ניר קלינגר בראיון: "אני לא מחפש נאמנות אצל שחקני כדורגל"
מחפשת חיזוק להתקפה: הפועל חיפה בודקת אפשרות לצרף את פיראס מוגרבי

ליגת העל ליגת ג'פניקה. אתר רשמי
הלוגו החדש/אתר רשמי

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון: "אנו מודים להנהלת רשת ג'פניקה, שהביעה אמון בכדורגל הישראלי ונכנסה להסכם חסות עם מנהלת הליגות. אין לי כל ספק, כי שיתוף הפעולה האסטרטגי בין רשת מסעדות ג'פניקה למנהלת הליגות, יועיל ויקדם הן את הרשת והן את הכדורגל הישראלי. אנו מאמינים כי בעקבות שותפות זו, חברות נוספות במשק יגלו את היתרון השיווקי האדיר בחיבור עם הכדורגל הישראלי ויצטרפו אליו. אני מבקש בהזדמנות הזאת להודות לשותף ארוך השנים של הכדורגל הישראלי, ה-Winner, על השותפות והאמון בכדורגל הישראלי. אני מאחל לכל הקבוצות בליגת Japanika עונה הוגנת ומוצלחת".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully