וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת חיזוק להתקפה: הפועל חיפה בודקת אפשרות לצרף את פיראס מוגרבי

23.8.2018 / 12:18

מחזיקת הגביע מחכה לבן אז'ובל ומוחמד גדיר, אבל בדקה מול סכנין את האפשרות לצרף את כוכבה. קלינגר דיבר על השחקנים הממורמרים במסע"ת: "מי שלא יכול להיות על הרכבת הזו, ימצא את עצמו במקום אחר"

צילום מסך

הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה לקראת משחק פתיחת הליגה ביום שבת נגד מכבי נתניה. בקבוצה מעוניינים מאוד להתחזק בשחקן התקפה נוסף, כאשר מוחמד גדיר ובן אז'ובל המועמדים המובילים. מלבד כך בחיפה עושים בדיקות לגבי האפשרות להעביר אליהם את פיראס מוגרבי מבני סכנין.

"אני באמת רוצה לאחל לכולנו שתהיה עונה ושנה לא פחות מוצלחת מהקודמת. אם אפשר, אפילו קצת יותר. ההכנה שלנו הייתה מאוד אינטנסיבית וארוכה, מכיוון שהשתתפנו באירופה. עשינו דרך של ארבעה משחקים בליגה האירופית, אלוף האלופים ואז חצי גמר גביע הטוטו. הייתה הכנה מאוד מאתגרת מבחינה גופנית, השחקנים נמצאים בכושר יוצא מן הכלל כתוצאה ממנה. יש לנו ציפיות גדולות מאוד מהעונה", אמר המאמן ניר קלינגר, "כמובן שהעזיבה של אלון תורג'מן ועדן בן בסט, כל אחד מסיבותיו, אחת הייתה ידועה והשנייה פחות, הגיעו בתזמון פחות נוח".

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
על הכוונת של הפועל חיפה. פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

המאמן התייחס לאלמוג בוזגלו ולפציעה הקשה: "הבאנו את אלמוג שהיה בינגו מבחינתי ולצערי קרה מה שקרה. זו הזדמנות להגיד לאלמוג שאנחנו אוהבים ומחבקים אותו, נתמוך בו, ואני מאמין שהוא עוד יחזור העונה. אני אדחוף אותו לכך, כמה שזה נשמע קשה, אני מאמין שזה אפשרי".

המאמן דיבר גם על חלק מהשחקנים שאינם מרוצים ממעמדם: "מאז שהפכתי להיות מאמן, הצבתי לשחקנים סטנדרטים מסוימים והמסר שלי בכל ההכנה היה ברור מאוד. הפועל חיפה זו לא הפועל חיפה של פעם, היא אחרת, קשוחה, לוחמת, חזקה. מי שלא יכול להיות על הרכבת הזאת, לצערי ימצא את עצמו במקום אחר. כשזה קרה, כעסתי מאוד והראיתי את זה. השחקנים הבינו את המסר ומפה הכל תלוי בהם".

על המפגש עם נתניה הוסיף: "נתניה קבוצה ברורה מבחינה מקצועית, אנחנו פגשנו אותה מספיק פעמים בשנה שעברה. נכון שמבחינת האסים שלה, ערן לוי עזב, אבל זה לא אומר שדיא סבע הוא השחקן היחיד שלה. אף פעם לא התייחסנו לשחקן אחד אלא לקבוצה שלמה, כך אנחנו מתכוננים גם למשחק הזה. ההכנה מאוד מדוקדקת וברורה, כל השחקנים יידעו מה הם צריכים לעשות. אני מקווה שעם תמיכת הקהל ואנרגיות טובות, נבוא לוחמים וכמו תמיד זה יהיה הסלוגן של הפועל חיפה. קבוצה חזקה ולוחמת".

לגבי הרכש: "אני יודע ששני השחקנים (בן אז'ובל ומוחמד גדיר) שהוזכרו מאוד רוצים לשחק בהפועל חיפה. בכל קבוצה מתוקנת צריך לפחות שלושה חלוצים ואני באמת מקווה שזה יקרה בימים הקרובים. השאיפות לא תמיד עולות בקנה אחד עם האפשרויות, אבל אנחנו עושים מאמץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully