וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת תכריע: ליגת העל תשנה את שמה?

23.8.2018 / 6:45

דירקטוריון המנהלת שמורכב מבעלי הקבוצות יכריע היום האם לקבל את הצעת בעלי בני יהודה ברק אברמוב ולקרוא לליגה ליגת "ג'פניקה" על שם רשת המסעדות שהוא בעליה. עלות ההסכם: 4 מיליון ש"ח בשנה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האם ליגת העל בכדורגל תיקרא בעונה הקרובה ליגת ג'פניקה? לוואלה! ספורט נודע כי בישיבת דירקטוריון המנהלת שתיערך היום (חמישי), יתבקשו כל נציגי הקבוצות להצביע ולהכריע האם לקבל את הצעת בעלי בני יהודה ברק אברמוב לקחת חסות על ליגת העל בעונה הקרובה ולקרוא לה ליגת ג'פניקה על שם רשת המסעדות היפניות שהוא בעליה. תמורת החסות תקבל המנהלת סכום של 4 מיליון שקל לשנה שיועבר לקבוצות.

יש לציין כי בעונה שעברה לא נכנס כסף למנהלת ממתן חסות על ליגת העל, כך שמדובר במהלך שיעשה שינוי. אולם בפני חברי דירקטוריון המנהלת הונחה גם הצעה מרשת המסעדות BBB שהציעה הסכם חסות לחמש שנים תמורת סכום של 20 מיליון שקל. חברי הדירקטוריון שהם כאמור נציגי כל הקבוצות סירבו לחתום על ההסכם לחמש שנים בטענה כי יתכן שבעתיד הקרוב יגיע גוף שיציע סכום גבוה יותר תמורת אימוץ הליגה ולכן הם לא רוצים לסנדל את עצמם בהסכם ארוך טווח.

עוד בנושא:

חוגג הוצג: "החל מהיום הדת לא מהווה פקטור בבחירת שחקנים בבית"ר"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

בעלי בני יהודה, ברק אברמוב. יוסי ציפקיס
לא צפוי לקחת חלק בהצבעה. ברק אברמוב/יוסי ציפקיס

אברמוב לא צפוי לקחת היום חלק בהצבעה בשל ניגוד עניינים. גורם המקורב למנהלת טען כי העובדה שאברמוב הוא גם בעלי בני יהודה, לא צריכה למנוע ממנו לקחת חסות על הליגה כולה מכיוון שמדובר בהצעה הטובה ביותר שהתקבלה ביחס לעונה אחת. יחד עם זה ידוע כי חלק מנציגי הקבוצות שכבר התוודעו למהלך, ביקשו אמש עוד זמן כדי להחליט האם לתמוך בהסכם עם ג'פניקה בשל העובדה כי אברמוב הוא גם בעלי קבוצה בליגת העל וגם מי שאמור להיות נותן החסות לליגה כולה. חשוב להדגיש כי במנהלת לא מתכוונים לתת לג'פניקה את כל חבילת האפשרויות למיתוג שם הרשת וכי יש רצון להכניס עוד כסף מגורמים אחרים שיזכו באפשרות לפרסום באמצעים אחרים שעומדים לרשות המנהלת והליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully