וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתבצר בבית, מכוון אקדח לשוטרים, ויורה: תיעוד רגעיו האחרונים של טיילר האניקאט

קשה לצפייה: משטרת לוס אנג'לס פרסמה קטעי וידאו ואודיו המתעדים את הרגעים שלפני מותו הטרגי של מי שאמור היה להיות שחקן מכבי תל אביב. אימו נראית נסערת: "גז צחוק הרס לו את המוח"

טיילר האניקאט יורה לעבר שוטרים. צילום מסך
טרגדיה נוראית. האניקאט יורה לעבר השוטרים/צילום מסך

קשה לצפייה: משטרת לוס אנג'לס פרסמה היום (שלישי) תיעוד נרחב הכולל קטעי וידאו ואודיו מרגעיו האחרונים של הכדורסלן טיילר האניקאט, שמת בחודש שעבר בקליפורניה. בתיעוד נשמעת אימו של הפורוורד, שהחל את הקריירה מחוץ לארצות הברית בעירוני נס ציונה ואמור היה לחתום במכבי תל אביב לפני המקרה הטרגי, מתקשרת למוקד החירום של המשטרה ומתחננת לעזרתם לאחר שבנה "עובר התמוטטות פסיכוטית", מתבצר בביתו עם כלי נשק, ומפציר בה שלא לדווח לרשויות החוק.

"הוא הוזה. כבר התקשרתי לבית חולים פסיכיאטרי והם אמרו לי שאם הוא הופך להיות אגרסיבי, מה שבדיוק קרה הרגע, להתקשר למוקד 911 ולהגיד להם שהוא בבית עם כלי נשק", נשמעת אימו, ליסה סטייזל, אומרת בקול רועד. "אתם חייבים למהר כי אני חוששת שהוא עומד לכוון אקדח לעצמו".

לאחר מכן נראים כוחות משטרה מגיעים למקום ופוגשים את אימו הנסערת של האניקאט, שמודה ש"בחודשים האחרונים, כשהיה ברוסיה (שיחק בחימקי מוסקבה), הוא שאף גז צחוק מדי יום. אני חוששת שזה הרס לו את המוח".

עוד בנושא

מייקל רול עדיין מתאבל: "חיכיתי לשתף פעולה שוב עם האניקאט"
עירוני נס ציונה המומה: "הוא הותיר פה חותם גדול כשחקן וכאדם"
טיילר האניקאט ככל הנראה התאבד: "הוא היה נסער לאחרונה"

תחילה ניסו כוחות המשטרה ליצור קשר עם האניקאט. בתיעוד נראה שוטר קורא לעברו בכריזה ומכריז ש"הוא לא נמצא בסכנה, כי עוד לא ביצע אף פשע". לאחר שהאניקאט לא נענה לקריאות, אחד השוטרים יצר עימו קשר טלפוני. השוטר נראה מתדרך את האניקאט להניח את נשקו ולהרים ידיים כדי שהכוח יוכל לחלצו ללא פגע, אולם בשלב מסוים האניקאט מנתק את הטלפון.

כעבור זמן קצר, נראה האניקאט מכוון אקדח לעבר כוחות המשטרה ויורה כדור אחד, שפספס את אחד השוטרים בסנטימטרים. כוח ימ"מ הוזעק למקום בשלב זה והגיע אחרי רבע שעה לערך, אולם כשפרץ לתחומי הבית מצא את האניקאט שרוע ללא רוח חיים, מה שכמובן מוכיח את הסברה שהתאבד.

האניקאט (27, 2.03 מ'), הבחירה ה-35 בדראפט ה-NBA של 2011, החל את הקריירה האירופית שלו בנס ציונה ב-2013, והפך לאחד השחקנים הטובים והמלהיבים בישראל. עונה מוצלחת מאוד סידרה לו חוזה בחימקי מוסקבה, בה שיחק שנתיים, ולאחר עונה אחת באנאדולו אפס, שב לחימקי, בה שיחק אשתקד ונהנה מעונה טובה עם 10.3 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק בליגת ה-VTB. בקיץ האחרון ניהל משא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב ואמור היה לחתום, עד המקרה המצער שקרה ללא שום סימנים מקדימים.

עוד באותו נושא

טיילר האניקאט ככל הנראה התאבד: "הוא היה נסער מאוד לאחרונה"

לכתבה המלאה
טיילר האניקאט עם אימו. מתוך טוויטר, צילום מסך
"אני חושבת שהוא עלול לפגוע בעצמו". האניקאט עם אימו/צילום מסך, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully