וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת האלופות: אייאקס וא.א.ק. אתונה התקרבו לשלב הבתים

ההולנדים נראו נהדר ב-1:3 הביתי על דינמו קייב, אלופת יוון המשיכה את סיפור הסינדרלה שלה וניצחה 1:2 בחוץ את וידי ההונגרית. דינמו זאגרב השיגה 1:1 בחוץ נגד יאנג בויז

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

שלושה מפגשים נוספים בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות התקיימו הערב (רביעי) בהם אייאקס (1:3 ביתי על דינמו קייב) וא.א.ק. אתונה (1:2 בחוץ על וידי) עשו צעד גדול אל עבר שלב הבתים של המפעל. דינמו זאגרב, שהדיחה מוקדם יותר העונה את האלופה הישראלית הפועל באר שבע, חזרה משוויץ עם תוצאה טובה אחרי 1:1 עם יאנג בויז.

עוד בנושא:

לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אובלק: "עצוב שפיליפה לואיס עוזב", סימאונה: "מאמין שהוא ימשיך"
ספרד: ולנסיה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

שחקני אייאקס חוגגים. GettyImages
חגיגה באמסטרדם. שחקני אייאקס/GettyImages

אייאקס - דינמו קייב 1:3

למרבה ההפתעה, קבוצת הפאר מהולנד לא שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות מאז עונת 2014/15. היא סבלה מהדחות בשלב הפלייאוף ובעונה שעברה אפילו לא העפילה לליגה האירופית והודחה על ידי רוזנבורג. העונה ההולנדים התחזקו בצורה משמעותית על מנת להחזיר את הכתר בליגה המקומית ולחזור להצליח גם בזירה האירופית, ועל פי איך שהם נראו מול האוקראינים, יש להם סיבות לאופטימיות: האדומים-לבנים רקדו על המגרש, הפגינו עליונות מוחלטת על פני היריבה מקייב ויטוסו לגומלין עם יתרון נוח.

אייאקס פתחה נהדר: דושאן טאדיץ' מצא בטאצ' נהדר את דוני ואן דה ביק, שמקרוב הכניע את דניס בויקו כבר בדקה השנייה. האורחים מאוקראינה לא נלחצו ובדקה ה-16 המגן הפולני תומאש קדזיורה ניצל הדיפה לא טובה של אנדרה אונאנה ואיזן ל-1:1. חכים זייש החזיר את היתרון לאייאקס בדקה ה-35 עם בעיטה שפגשה בראשו של הבלם תמאש קדאר וחדרה פנימה, 1:2 למארחים. הגבהה נהדרת של ניקולאס טגליאפיקו מצאה את דושאן טאדיץ', והסטאר הסרבי המשיך את הקונצרט עם שער נפלא, 1:3 בדקה ה-43. אייאקס ניסתה, אבל לא הצליחה להשיג שערים נוספים במחצית השנייה ותיאלץ להסתפק בניצחון הזה ולהשלים את העבודה בגומלין בקייב.

עוד באותו נושא

פלייאוף ליגת האלופות: הכוכב האדום בלגרד וזלצבורג נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
שחקני א.א.ק. אתונה חוגגים. טוויטר רשמי א.א.ק. אתונה, אתר רשמי
סיפור הסינדרלה הולך ומשתבח. שחקני א.א.ק. אתונה חוגגים/אתר רשמי, טוויטר רשמי א.א.ק. אתונה

וידי - א.א.ק. אתונה 2:1

בשל קשיים כלכליים, א.א.ק. אתונה מצאה עצמה בעונת 2013/14 בליגה השלישית ביוון. מאז, הצהובים-שחורים סיפקו לנו סיפור סינדרלה אמיתי אחרי שחזרו לליגה הראשונה ובעונה שעברה זכו באליפות יוון. כעת, הם בדרך להפוך את סיפור הסינדרלה לגדול יותר בזכות ניצחון חוץ יקר שקירב אותם להופעה חמישית בשלב הבתים של ליגת האלופות, ראשונה מאז עונת 2006/07.

עבירה בוטה של סאבולץ הושטי בדקה ה-23 עלתה לו בכרטיס אדום והשאירה את המארחים בעשרה שחקנים. האורחים ניצלו זאת בדקה ה-35: ויקטור קלונרידיס, בלגי ממוצא יווני, הגיע ראשון להדיפה של השוער אדם קובאסיק וגילגל מקרוב לרשת, 0:1 לאלופת יוון.

אנסטסיוס בקסאטס הכפיל (49) עם שער נאה וקירב מאוד את א.א.ק. לשלב הבתים. בקסאטס ביצע עבירה מיותרת וספג אדום בעצמו (53) ואיזן את מספר השחקנים על המגרש. דאנקו לאזוביץ' הוותיק ניצל בילבול בהגנת האורחים כדי לצמק ל-2:1 בדקה ה-68, אבל כאן זה נגמר והיוונים השיגו תוצאה נהדרת לקראת הגומלין.

שחקני יאנג בויז חוגגים. טוויטר רשמי יאנג בויז, אתר רשמי
פתחו בטירוף, אבל זה לא הספיק. שחקני יאנג בויז/אתר רשמי, טוויטר רשמי יאנג בויז

יאנג בויז - דינמו זאגרב 1:1

אחרי שמונה שנים של שליטה בליגה השוויצרית, יאנג בויז הצליחה לשבור את רצף האליפויות של באזל. אלופת שוויץ, שרוצה להעפיל לליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, התנפלה על הקרואטים מהרגע הראשון: כבר בדקה השנייה כדור רוחב של מומי אנגמלו הקמרוני מצא את קווין מבאבו שהעלה את הקבוצה מברן ל-0:1 מוקדם. בדקה ה-39, ובניגוד גמור למהלך המשחק, איזט חאירוביץ' מצא בכדור עומק גדול את מיסלב אורשיץ' שלא התבלבל מול השוער ואיזן ל-1:1 עם מתפרצת עוקצנית ואיכותית. הקרואטים הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום, וחזרו הביתה עם שער חוץ ותוצאה שנותנת להם יתרון קל לקראת הגומלין בזאגרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully