וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובלק: "עצוב שפיליפה לואיס עוזב", סימאונה: "מאמין שהוא ימשיך"

אחרי ה-1:1 עם ולנסיה במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית, אנשי אתלטיקו מדריד דיברו על האפשרות שהמגן יעבור לפריס סן ז'רמן ובעיקר סיפקו תשובות סותרות. גריזמן: "צריכים להשתפר"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

המחזור הראשון בליגה הספרדית נסגר אתמול (שני) ובמרכז העניינים עמדה אתלטיקו מדריד, שסיימה ב-1:1 בחוץ עם ולנסיה במסטאייה. קבוצתו של דייגו סימאונה, שהגיעה להתמודדות אחרי הניצחון הגדול 2:4 בסופרקאפ האירופי על ריאל מדריד, קיוותה לפתוח את העונה עם ניצחון אך נאלצה לצאת עם נקודה אחת בלבד.

מרגע שריקת הסיום, בקולצ'ונרוס התעסקו בעיקר בעתידו של המגן השמאלי הברזילאי פיליפה לואיס, שעל פי דיווחים קרוב מאוד לפריס סן ז'רמן. השוער יאן אובלק התייחס לאפשרות שיעזוב בסיום ואמר: "זה קצת עצוב, אבל זה הכדורגל. פיליפה הוא שחקן חשוב לקבוצה אבל אנחנו חייבים לכבד את ההחלטה שלו". לעומת הסלובני, שעם התשובה שלו כבר דיבר על עזיבה וודאית של המגן, דייגו סימאונה אמר שהוא חושב שהמגן ימשיך בקבוצה.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
אתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 עם ולנסיה
ריאל מדריד עוטפת את גארת' בייל: "הקהל עומד מאחוריו, הוא יוביל אותנו לאליפות"

שחקן ולנסיה רודריגו מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
המאמן חושב שהגיע לוולנסיה יותר. רודריגו כובש/רויטרס

חואנפראן הוסיף: "זאת סיטואציה מסובכת עבורו והוא בסופו של דבר יקבל החלטה לא קלה. אנחנו כשחקנים נשמח אם הוא יישאר בחדר ההלבשה, אנחנו אוהבים אותו מאוד". גם אנטואן גריזמן התייחס לעניין: "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו ואני אשמח אם הוא יישאר". על המשחק עצמו אמר: "המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל לא היינו מסודרים. היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל לא שיחקנו מספיק טוב. נצטרך להשתפר".

והיה גם צד שני. ולנסיה הרשימה מאוד במשחק, ומאמנה מרסלינו האמין שהגיע לה אפילו יותר: "אני חושב שהגיע לנו לנצח. כל מי שראה את המשחק ראה שהיינו טובים מאתלטיקו. אני גאה מאוד בקבוצה שלי על ההופעה. לא קל לשחק נגד אתלטיקו. יש לנו סגל טוב בהרבה מבעונה שעברה, אבל העניין הוא להצליח לגרום לו לעבוד כקבוצה. נצטרך לעשות זאת לאט, להיות צנועים ולהיות מרוכזים בכל משחק".

עוד באותו נושא

ספרד: ולנסיה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully