וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

קוראה העלה את הקולצ'ונרוס ליתרון אחרי בישול מבריק של גריזמן (27), אך העטלפים השתלטו על העניינים והשיגו שוויון מרגלי רודריגו (56). 1:2 דרמטי לבילבאו על לגאנס. איטליה: 0:4 לאטאלנטה על פרוזינונה

שחקן אתלטיקו מדריד תומא למאר מול שחקן ולנסיה כריסטיאנו פיצ'יני. רויטרס
חלוקת נקודות. למאר מול פיצ'יני/רויטרס

המחזור הראשון בלה ליגה ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. בזה המרכזי שכבר הסתיים, המפגש המרתק בין ולנסיה ואתלטיקו מדריד הסתיים עם חלוקת נקודות ו-1:1. בשעה זו מתעמות אתלטיק בילבאו ולגאנס.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
גביע גרמני: הרטה ברלין ופרייבורג עלו לסיבוב השני
מוחמד סלאח, לוקה מודריץ' וכריסטיאנו רונאלדו המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה של אופ"א
העברות בעולם - 20.8: פ.ס.ז' רוצה את ראקיטיץ' ובוסקטס, ברצלונה חוזרת לאופציית דה יונג

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
חגגה ראשונה. אתלטיקו אחרי השער הראשון/רויטרס

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 1:1

לאחר מסע רכש מרשים והזכייה בסופרקאפ האירופי, הציפיות באתלטיקו מדריד גבוהות מתמיד, אולם במשחק פתיחת העונה המסובך למדה הקבוצה הקשוחה של דייגו סימאונה שעוד ייקח לה זמן להגיע לשיאה.

הקולצ'ונרוס עלו ליתרון בדקה ה-27, כשכדור עומק גאוני של אנטואן גריזמן מצא את אנחל קוראה, שלא התבלבל מול שוער המארחת נטו וקבע 0:1. העטלפים לא נבהלו, היו מסוכנים יותר, ובדקה ה-56 גם באו על שכרם, כשרודריגו השתלט נהדר על כדור בתוך הרחבה, הפציץ לרשת העליונה והשווה. מספר דקות לאחר מכן כמעט השלים גבריאל מהפך, אולם הנגיחה שלו ננעצה בקורה.

עוד באותו נושא

ריאל מדריד עוטפת את גארת' בייל: "הקהל עומד מאחוריו, הוא יוביל אותנו לאליפות"

לכתבה המלאה
שחקן ולנסיה רודריגו מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
השווה יפה. רודריגו/רויטרס

אתלטיק בילבאו - לגאנס 1:2

הקבוצה הבאסקית פתחה את העונה בבית עם ניצחון סופר דרמטי על הקבוצה הצנועה ממדריד, שרשמה את משחק החוץ ה-15 ברציפות שלה ללא ניצחון בלה ליגה. פרו נולאסקואין הפך לשחקן בילבאו הראשון מאז מרקל סוסאטה ב-2007 שכבש בבכורה, כשנגח קרן של אותו סוסאטה בדקה ה-27, אלא שג'ונתן סילבה איזן כעבור חמש דקות עם בעיטה חזקה שפגעה בהגנה ונכנסה.

בילבאו שלטה במחצית השנייה, תקפה והתקרבה לשער ניצחון, אלא שלגאנס הייתה זו שהייתה קרובה יותר עם הצלה גדולה של אונאי סימון בן ה-21 מול נגיחה של דניאל אוחדה בדקה ה-77. בדקה ה-92 השיגה בילבאו את השער המיוחל כשאיקר מוניאין השתלט על כדור בתוך הרחבה ומקרוב דחק פנימה.

* באיטליה, הביסה אטאלנטה 0:4 את פרוזינונה ועלתה זמנית לראש הטבלה, לפני שלושת המשחקים שנותרו למחזור הראשון. פאפו גומס הנהדר כיכב עם צמד (14, 90) ובישולים להאנס האטבור (48) ומריו פשאליץ (61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully