וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.8: ניס הודיעה על הישארותו של מריו באלוטלי

המועדון הצרפתי השתמש בדמותו של סופר מריו כדי לבשר על המשך ההתקשרות עם החלוץ האיטלקי. פ.ס.ז' רוצה את ראקיטיץ' ובוסקטס, ברצלונה חוזרת לאופציית דה יונג, ומי יאמן את ארה"ב?

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* רגע לפני חצות, ניס בישרה לאוהדיה כי כוכב הקבוצה, החלוץ האיטלקי מריו באלוטלי, נשאר לעונה נוספת. המועדון הודיע על הסיכום באמצעות שימוש בדמותו של סופר מריו.

* הקשר הצרפתי סבסטיאן קורשיה, שסבל מפציעה שמנעה ממנו לשחק לתקופה ארוכה בסביליה אשתקד, הושאל לעונה אחת לבנפיקה הפורטוגלית.

* הקשר הסרבי מרקו גרואיץ', שנרכש על ידי ליברפול ב-2016 אך מיעט לשחק במדי המייטי רדז, הושאל עד תום העונה להרטה ברלין.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
איטליה: אדין דז'קו כבש בדקה ה-89, רומא ניצחה 0:1 את טורינו
ספרד: ווסקה ניצחה 1:2 את אייבר במשחקה ההיסטורי בלה ליגה
ז'וזה מוריניו: "אל תדחפו אותי לשם, אדבר על השחקנים רק כשהם טובים"

שמועות

* על פי "ספורט" הקטלאני, פריס סן ז'רמן מעוניינת בצמד קשרי ברצלונה איבן ראקיטיץ' וסרג'יו בוסקטס. על פי הדיווח, מחירו של הראשון עתיד להיות כ-125 מיליון יורו, בעוד לקשר נבחרת ספרד סעיף שחרור של 200 מיליון יורו. גם ב"דון באלון" הועלה שמו של ראקיטיץ' בהקשר של פ.ס.ז', בשל יחסיו הקרובים עם ניימאר.

* ב"ספורט" אף נטען כי ברצלונה שוקלת לעשות ניסיון אחרון לרכוש את פרנקי דה יונג מאייאקס.

* נשיא ולנסיה הבהיר שרודריגו, שנמצא על הכוונת של ריאל מדריד, יעזוב רק תמורת סעיף השחרור שלו - 120 מיליון יורו: "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, כולם יודעים שלופטגי רוצה אותו".

* על פי תחנת הרדיו הספרדית SER, פריס סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם אתלטיקו מדריד בנוגע לפליפה לואיס. שחקן נוסף שמועמד לאלופת צרפת הוא רפאל גריירו מבורוסיה דורטמונד.

* ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי אם מגן אתלטיקו אכן יצטרף לאלופת צרפת, היא עשויה להיענות לחיזורי ברצלונה ולמכור לה בסופו של דבר את אדריאן ראביו.

* נשיא באיירן מינכן אולי הנס לא סתם את הגולל על מעבר של ז'רום בואטנג לפריס סן ז'רמן: "ז'רום אמר לרומיניגה שהוא רוצה לעזוב. הסיכויים הם 50-50, אם פריס תשלם את המחיר הראוי, זה יקרה. אם הוא יישאר, אשמח. השאלה היא אופציה רק אם בעונה הבאה ירצו לרכוש אותו".

* מי שעשוי לעזוב את פריס הוא יוליאן דראקסלר. על פי "גאזטה דלו ספורט", בורוסיה דורטמונד, שאלקה ולייפציג לוטשות עיניים בכיוונו.

* על פי "סאן", מנצ'סטר סיטי צפויה להיפגש בקרוב עם ג'ון סטונס על מנת להציע לו חוזה חדש שככל הנראה ישלשל לכיסו 170 אלף ליש"ט לשבוע.

* בורוסיה דורמטמונד מעוניינת בחלוץ ליברפול דיבוק אוריגי, כך על פי "ליברפול אקו". גם וולבס רצתה לנסות ולצרף את הבלגי, אך נרתעה מתג המחיר שהציבו המייטי רדז - 27 מיליון ליש"ט.

* על פי "טיימס", המועמד המוביל לאמן את נבחרת ארצות הברית הוא דייויד מויס.

* טיאנג'ין קוואנג'יאן הסינית סימנה את מאמן ניוקאסל רפא בניטס.

* בורדו, שפיטרה את גוסטבו פוייט, עשויה למנות במקומו את קלאודיו ראניירי.

מגן אתלטיקו מדריד פליפה לואיס. AP
חזק על הכוונת של אלופת צרפת. פליפה לואיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully