וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת האלופות: הכוכב האדום בלגרד וזלצבורג נפרדו ב-0:0

מונס דאבור וקבוצתו האוסטרית חזרו עם תוצאה טובה ממשחק החוץ בסרביה וינסו לעשות את העבודה בבית. פאוק סלוניקי חילצה 1:1 נהדר מבנפיקה ליסבון בחוץ, 2:3 דרמטי לפ.ס.וו איינדהובן על באטה בוריסוב בבלארוס

חלוץ רד בול זלצבורג מונאס דאבור. AP
זלצבורג ודאבור העבירו את ההכרעה הביתה/AP

שלב הפלייאוף של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) כשהנציג הישראלי היחיד בו, מונס דאבור, שומר על סיכוי טוב לעלות לראשונה בקריירה לשלב הבתים אחרי 0:0 בחוץ עם קבוצתו רד בול זלצבורג בבלגרד. פ.ס.וו איינדהובן עם רגל וחצי בשלב הבתים אחרי ניצחון 2:3 על באטה בוריסוב בבלארוס ואילו פאוק סלוניקי חזרה עם 1:1 נהדר מבנפיקה ליסבון.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ליגיונרים: אלון תורג'מן שיחק 86 דקות ב-0:4 של אוסטריה וינה
ליגיונרים: מונס דאבור שיחק רבע שעה, רד בול זלצבורג עדיין מושלמת

אצטדיון רייקו מיטיץ'. AP
המשחק בסרביה נערך מול יציעים ריקים./AP

הכוכב האדום בלגרד - רד בול זלצבורג 0:0

קבוצתו של מונס דאבור יוצאת עם תוצאה טובה מבלגרד, במשחק שנערך מול יציעים ריקים, ומצליחה להעביר את ההכרעה הביתה לאוסטריה לקראת הגומלין בשבוע הבא. החלוץ הישראלי סיים משחק ללא הזדמנויות גדולות, ובגומלין יוכל להיות הגיבור הגדול. למארחים עדיין יש הזדמנות טובה להעפיל גם כן.

המחצית הראשונה הייתה חלשה וללא מצבים מיוחדים, כשבתחילת המחצית השנייה החלה הכוכב האדום לאיים על השער ולהגיע למצבים מסוכנים, כולל עצירה של השוער סנטקוביץ' האורח בדקה ה-90.

עוד באותו נושא

ליגיונרים: מונס דאבור שיחק רבע שעה, רד בול זלצבורג עדיין מושלמת

לכתבה המלאה
קשר בנפיקה פיצי. AP
לא התבלבל מהנקודה הלבנה. פיצי חוגג את הראשון של בנפיקה/AP

בנפיקה - פאוק סלוניקי 1:1

סגנית אלופת יוון מעולם לא שיחקה בליגת האלופות והיא נמצאת בעמדה שספק אם תוכל לחזור אליה בעתיד. בנפיקה אמנם הייתה הטובה יותר על המגרש, אבל פאוק יודעת שגם 0:0 בבית יספיק לה לעשות היסטוריה. עבור בנפיקה מדובר באכזבה גדולה, וכעת היא תצטרך לעשות את העבודה בסלוניקי.

בדקה ה-45 עלתה בנפיקה ליתרון מוצדק, כשמאוריסיו ביצע עבירה מיותרת ברחבה ופיצי קבע 0:1 מהנקודה הלבנה. אלא שבמחצית השנייה הקבוצה היוונית הגבירה קצב וגם הצליחה להשוות ל-1:1. פריוביץ נעץ נגיחה במשקוף, והמחליף עמר ווארדה המצרי המשיך מתוך הרחבה לרשת.

חלוץ באטה בוריסוב יאסה טומינן. רויטרס
ניצל את ההגנה הרכה של ההולנדים. יאסה טומינן/רויטרס

באטה בוריסוב - פ.ס.וו איינדהובן 3:2

איזו דרמה מטורפת בבלארוס. פ.ס.וו חזרה מפיגור מוקדם והצליחה לנצח את המשחק למרות שיוויון דרמטי של הקבוצה המארחת. אלופת הולנד קרובה מאוד לעלייה נוספת לשלב הבתים, והיא צריכה לעשות את העבודה בביתה. מנגד בוריסוב יכולה לחוש פספוס, בעיקר לנוכח הקאמבק הזמני שלה.

בדקה התשיעית הצליחה בוריסוב לנצל הגנה חולמנית של איינדהובן כשכדור רוחב של פיליפוביץ' מצא את יאסה טומונן הפיני שכבש מקרוב, 1:0 בוריסוב. בדקה ה-36, פ.ס.וו משווה ל-1:1. מילונוביץ' נגע בכדור בידו, וגסטון פריירו לא נכשל מהנקודה הלבנה. בדקה ה-64 הירווינג לוסאנו קיבל כדור על קצה הרחבה ושלח כדור יפהפה לפינה שלא השאיר סיכוי לשוער המארח, 1:2 לאיינדהובן. בדקה ה-87 אלכסנדר חלב הצליח להשוות ל-2:2 אחרי טעות איומה של ההגנה ההולנדית. דקה אחת לאחר מכן, דונייל מאלן ההולנדי החזיר את היתרון לפ.ס.וו עם נגיחה מקרוב שקבעה 2:3.

חלוץ פ.ס.וו איינדהובן הירווינג לוסאנו חוגג. רויטרס
שער ענק שלו. הירווינג לוסאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully