וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב התרגש בסיום: "לא יכולתי לחלום על בכורה טובה יותר"

שוער מכבי חיפה חווה התפרצות רגשות לאחר העלייה לגמר גביע הטוטו: "עברתי עם המשפחה תקופה לא פשוטה". רוטן: "קבוצות כמו הפועל חיפה לא רוצות לתקוף". קלינגר: "מקווה שנצרף את גדיר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה העפילה הערב (שני) לגמר גביע הטוטו, לאחר שגברה על היריבה העירונית הפועל חיפה 2:3 מהנקודה הלבנה, אחרי 1:1 בתום 90 דקות. ניקיטה רוקאביציה כבש ראשון (74), נס זמיר המחליף איזן (84), אך בדו-קרב הפנדלים היתה ידו של גיא חיימוב על העליונה. השוער שהגיע מבאר שבע כיכב בהופעת הבכורה שלו, כשהציל שתי בעיטות וכעת הירוקים רחוקים ניצחון על מכבי תל אביב מלחגוג תואר ראשון העונה.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה: וובה בראון סיכם את תנאיו
מכבי נתניה: המגן הימני מוחמד זבידאת חתם לעונה
אלמוג בוזגלו: "הבשורה רעה ואכזרית, הבנתי שאסור לי להישבר"
בית"ר ירושלים: ערן לוי סיכם לעונה, מו"מ מתקדם עם לורנס דה בוק

שוער מכבי חיפה גיא חיימוב. ברני ארדוב
גיבור הדרבי. גיא חיימוב/ברני ארדוב

השוער גיא חיימוב סיכם: "לא יכולתי לחלום על בכורה טובה יותר, בכורה כיפית ומדהימה. עברתי עם המשפחה תקופה לא פשוטה בחודש האחרון, היה פרץ התרגשות בסיום, רגע כזה קטן של אתנחתא וזה כיף. אני לוקח את הדברים הטובים מבאר שבע, עברתי תקופה מדהימה, לקחתי אליפות, קהל מדהים, הכל טוב ויפה. התאקלמתי בחיפה מהר ואני שמח שזה בא לידי ביטוי במגרש. מהרגע שמכבי חיפה התעניינו בי, לא היה לי ספק שאני רוצה להגיע לפה, לקהל הזה, לקבוצה הזאת, לעיר הזאת. משם והלאה זה היה עניין של כמה ימים. יש פה אנשים רציניים, יש פה הכל - תנאים, אנשי הצוות הטובים ביותר, שחקנים טובים. אנחנו עובדים מאוד קשה, קודם כל בשבילנו וגם בשביל הקהל המדהים הזה".

"זה טוב עבור האוהדים שלנו, הובלנו 0:1, הפועל השוותה וזה חשוב שהצלחנו לנצח", אמר המאמן המנצח פרד רוטן. "החלטתי לפתוח עם כמה שחקני בית וטוב לראות את זה. תמיד טוב לנצח, בפנדלים אי אפשר לדעת מה יקרה, אבל נשתמש בזה למשחק הבא. קבוצות כמו הפועל חיפה לא רוצות לתקוף, הן רק עושות הגנה ומחפשות מתפרצות. היה להם מצב אחד בכל המשחק".

ניר קלינגר הודה בסיום: "זו לא הפועל חיפה של פעם. הראנו שיש לנו אופי ואם היינו טיפה יותר חדים גם היינו מנצחים. יש לנו חיסרון בחלק הקדמי, בטח אחרי הפציעה של אלמוג בוזגלו, וגם תנאסיס לא ישחק מול מכבי נתניה בגלל האדום שלא הגיע לו. אני מקווה שנוכל לצרף את מוחמד גדיר, זה ייתן לנו יותר אפשרויות".

על גיא חיימוב אמר המאמן ההולנדי: "הייתה לו הופעה טובה, אבל לכל הקבוצה הייתה הופעה טובה. יש פה סגל טוב, יש תחרות, שחקנים צעירים מהנוער ואשמח לראות איך הם יתפתחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully