וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ערן לוי סיכם לעונה, מו"מ מתקדם עם לורנס דה בוק

20.8.2018 / 17:36

הקשר שסיים את דרכו בנתניה מצטרף לסגל המתחדש, למועדון תהיה עליו אופציה לעונה נוספת. גם המגן הבלגי של לידס עשוי להגיע. בוזגלו סגר בעל פה לעונה אחת, המשך דרכו ייקבע בהתאם להשתלבותו. על מועמדותו של לוי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום: אבי כהן, עריכה: אורן אלבלק

אחרי מאור בוזגלו, בית"ר ירושלים ממשיכה במסע הרכש הגדול שלה. הקבוצה מהבירה הודיעה הערב (שני) כי ערן לוי סיכם במועדון לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של ערן לוי

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב בבירה. ערן לוי ב-2013/ברני ארדוב

עושה רושם שהשאיפות של הבעלים החדש משה חוגג לא נעצרות שם, אך גם אם כן, שימו לב לחלק ההתקפי המרתק של הירושלמים בשלב זה: עידן ורד, מאור בוזגלו, ערן לוי, אנתוני וארן ויקוב סילבסטר. אין ספק, בבירה מתפתחת לה קבוצה מלהיבה מאוד, לפחות על הנייר.

לוי (31), מהשחקנים הכי מוכשרים ומעוררי מחלוקת בכדורגל הישראלי, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועבר בשלל קבוצות, ביניהן גם בית"ר ירושלים ב-2012/13. לאחר שעזב את הקבוצה מהבירה חתם במכבי נתניה, ובה שיחק עד הקיץ האחרון, בו הוחלט לשחררו לאור קשיים במשא ומתן על הארכת חוזהו.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הודיעה: "הושג סיכום עקרוני עם מאור בוזגלו"
בית"ר ירושלים הולכת על מנור סולומון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עוד באותו נושא

אהבה בת עשרים: מספרי ליגת העל לקראת פתיחת העונה ה-20 שלה

לכתבה המלאה
לורנס דה בוק שחקן לידס יונייטד. GettyImages
לא מצא את מקומו בלידס. לורנס דה בוק/GettyImages

שביעות רצון בבית"ר ירושלים בעקבות הסיכום עם מאור בוזגלו. הקשר אמור לחתום עד מחר רשמית על חוזהו, שבמסגרתו ירוויח כ-220 אלף דולר עם מספר סעיפים נלווים, כולל סעיף המאפשר לבית"ר להשתחרר מהחוזה אוטומטית במקרה שהפציעה תחזור על עצמה. הסיכום אתמול נעשה בצורה ג'נטלמנית בין אביו של השחקן, אלי אוחנה ומשה חוגג. הצדדים עדיין לא סגרו את פרטי האופציה לשנים הבאות וייתכן שידחו זאת להמשך העונה, בהתאם להשתלבותו של השחקן בקבוצה. בסביבתו של בוזגלו אמרו: "אם יהיה למאור ולבית"ר טוב יחד, הוא ימשיך במועדון גם בשנים הבאות".

יעקב בוזגלו משוכנע שבנו יוכל לחזור לשחק כבר בתחילת חודש אוקטובר, אך בית"ר לא מתכוונת לבנות עליו עד הסיבוב השני. בבית"ר מקווים להאיץ את המשא ומתן עם מנור סולומון בימים הקרובים, אך אם זה לא יקרה אופציית ערן לוי עשויה להיפתח מחדש. עם ליאור רפאלוב הפערים כרגע גדולים מאוד ובבית"ר לא מתכוונים להגיש הצעה חדשה.

בית"ר רוצה לצרף עוד השבוע גם מגן שמאלי זר, ונמצאת במשא ומתן מתקדם עם לורנס דה בוק הבלגי, שלא הצליח למצוא את מקומו בלידס מאז נרכש בינואר 2018 תמורת 1.7 מיליון יורו. דה בוק בן ה-25 גדל בלוקרן, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של בלגיה והיה שחקן הרכב במשך כמה שנים בקלאב ברוז', אך בלידס כאמור הסתפק בשלוש הופעות ליגה בלבד והעונה נדחק לקצה הרוטציה. דה בוק מחזיק גם בהצעות מהליגה הבלגית.

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. קובי אליהו
ומעבר לעונה הנוכחית? ימים יגידו. מאור בוזגלו/קובי אליהו

ביום רביעי תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים בה חוגג יפרוש את משנתו ויענה לשאלות, גם בנוגע לסימני השאלה שיש סביבו, שמועות שישנן ברקע ונושא הטיפול בקריאות גזעניות. חוגג נראה נלהב אתמול מכמות האוהדים שהגיעה לבית וגן (כמות שעד כה לא הגיעה למשחקים) והבהיר שהוא מתכוון לחזק את הקבוצה בעוד מספר שחקנים משמעותיים.

אצל השחקנים התחושות מעורבות. מצד אחד, כולם שמחים שהגיע רוכש. מאידך, לא מעט שחקנים חוששים למעמדם ולמקומם בסגל. שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול: "טבעי שמגיע בעלים חדש עם ציפיות אחרות. עשינו שנה מצויינת ונקווה שיידעו להעריך את אלה שהיו כאן ולא רק את אלה שמגיעים, למרות שמקבלים כל אחד בברכה בחדר ההלבשה".

חוגג הגיע אתמול לבקרת התקציבים, ונראה שבימים הקרובים תקציב הקבוצה יעבור וכל השחקנים יעמדו לרשות גיא לוזון במשחק מול מכבי פתח תקוה. קרלוס קוויאר שהתבקש לחפש קבוצה אחרת עשוי להיכלל בסגל ואף לפתוח. בשלב זה מתלבטים בבית"ר האם להשאיר את קוויאר או את ז'אורז'יניו, וההחלטה לגבי הזר השישי תתקבל ככל הנראה רק בסמוך לסיום החלון.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים עם כדור. דני מרון, מערכת וואלה!
התקציב יעבור בימים הקרובים. משה חוגג/מערכת וואלה!, דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully