וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ערן לוי ואופיר דוידזאדה עשויים להצטרף

8.8.2018 / 18:32

אם המועדון יעבור לידיו של משה חוגג, קפטן מכבי נתניה והמגן השמאלי ששיחק במכבי תל אביב כמושאל מגנט, מועמדים לחזק את הסגל. עידן ורד לא יימכר וימשיך כשחקן המוביל של הקבוצה

קובי אליהו

בית"ר ירושלים מקווה לצאת לדרך חדשה בקרוב, בתקווה שיזם ההייטק משה חוגג אכן ישלים את המהלך וירכוש את המועדון מידיו של אלי טביב, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. אם העברת הבעלות אכן תצא אל הפועל, עידן ורד ימשיך להיות קפטן הקבוצה ולא יימכר לשום קבוצה אחרת. כזכור, טביב רצה למכור את הקשר למכבי חיפה, אך אלי אוחנה הטיל וטו והעסקה לא יצאה אל הפועל. אם חוגג יגיע, ורד יישאר השחקן המוביל של הקבוצה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
חשיפת וואלה! ספורט: יזם ההייטק משה חוגג הוא הרוכש הפוטנציאלי של בית"ר ירושלים
בן רייכרט בראיון בלעדי: "בבלגיה התגעגעתי לקללות של אוהדי מכבי תל אביב"

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא מתכוונים לוותר על הנכס הכי יקר. עידן ורד/קובי אליהו

מי שנמצאים על הכוונת וכבר קיבלו מסרים מבית"ר הם ערן לוי ואופיר דוידזאדה. קפטן מכבי נתניה עד לאחרונה, מתאמן עדיין עם קבוצתו אך רשאי לעבור לקבוצה אחרת וישמח לחזור לבית"ר ירושלים. לוי בן ה-32 כבר לבש את מדי בית"ר מינואר 2012 ועד יוני 2013, וכבש שמונה שערים ב-38 משחקים.

דוידזאדה בן ה-27, מגן מכבי תל אביב בעונה החולפת, חזר בסיום תקופת ההשאלה לגנט הבלגית, עמה הוא קשור בחוזה עד יוני 2020. מכבי חיפה מעוניינת אף היא במגן השמאלי שגדל בהפועל באר שבע ושיחק גם בנבחרת ישראל, אך הוא קיבל איתות להמתין לבית"ר ועשוי להגיע בסופו של דבר לטדי.

כזכור, במהלך הקיץ עזבו את בית"ר ירושלים שחקנים רבים, בראשם איתי שכטר, קלאודמיר, חן עזרא ובוריס קליימן שהיו דמויות מפתח בהרכב שנאבק בעונה שעברה על האליפות עד שלב מסוים והפסיד בגמר גביע המדינה להפועל חיפה.

עוד באותו נושא

חשיפה: יזם ההייטק משה חוגג הוא הרוכש הפוטנציאלי של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
קשר בית"ר ירושלים ערן לוי חוגג שער. קובי אליהו
יחזור לצהוב של בית"ר? ערן לוי ב-2012/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully