וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הולכת על מנור סולומון

19.8.2018 / 11:45

משה חוגג יפתח בימים הקרובים במו"מ עם הכישרון הצעיר של מכבי פתח תקוה ויציע ללוזונים סכום גבוה עבור מחצית מכרטיס השחקן שלו. גישושים בגזרתו כבר נעשו, גם גיא לוזון מעוניין מאוד בשחקן

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עידן משה חוגג בבית"ר ירושלים נפתח בסערה והבעלים החדשים ממשיך במלוא המרץ בניסיונות שלו לחזק את הקבוצה מהבירה. הקבוצה תפנה בימים הקרובים למכבי פתח תקוה בניסיון להעביר לשורותיה את מנור סולומון. בבית"ר כבר גיששו לגבי סולומון אבל ימתינו להצעה רשמית עד אשר יתברר סופית האם רפאלוב יגיע לבירה, אם כי יש אפשרות שהקבוצה תנסה להחתים את שניהם.

עוד בנושא

עידן חוגג נפתח ברגל שמאל: בית"ר הפסידה 3:1 למכבי פתח תקוה
בית"ר ירושלים תיפגש עם מאור בוזגלו. הצעה משופרת הוגשה לרפאלוב
אופיר קריאף: "אנחנו לא מחליטים, אבל הלוואי שערן לוי יגיע לבית"ר"
מסע הרכש של חוגג נמשך: אפונסו טיירה מקרית שמונה סיכם לשנתיים

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון חוגג. יוסי ציפקיס
על הכוונת של בית"ר. מנור סולומון/יוסי ציפקיס

גורמים בכדורגל הישראלי המעורים בכל הסאגה טוענים שבבית"ר רוצים מאוד לראות את סולומון, ויציעו ללוזונים סכום מרשים תמורת חצי מכרטיסו כשגם המאמן גיא לוזון מעוניין מאוד לראות את הכישרון הצעיר מגיע.

בינתיים, בלי קשר להצעה הצפויה של בית"ר, במכבי פתח תקוה מרוצים מאוד מהתצוגה של סולומון אתמול ומשוכנעים שאם הוא לא יעזוב, בקבוצה יהנו מאוד ממנו העונה והוא יוכל להוביל אותה לצמרת הגבוהה, אך אם תגיע הצעה שתספק מהבחינה הכלכלית השחקן יעבור.

מי שגם כן זכה למחמאות על המשחק אתמול מול בית"ר בגביע הטוטו היה לידור כהן. "אנחנו לא מתביישים להגיד שאנחנו מכוונים לפלייאוף העליון. הסגל מהעונה שעברה נשמר עם כמה חיזוקים ונקווה שנפתח את העונה בשבוע הבא עם ניצחון וברגל ימין. אני חושב שנעמוד במטרות שלנו העונה", אמר הקשר.

בעניין אחר, אבי לוזון צפוי לשוחח עם אלונה ברקת ולשמוע ממנה מה החלטתה הסופית לגבי גיא מלמד והאם היא מוכנה לשחררו. בבאר שבע יקבלו את ההחחלטה הסופית לגבי השחקן בימים הקרובים.

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully