וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הקשר אפונסו טיירה סיכם לשנתיים

17.8.2018 / 16:25

שחקן הקישור ששיחק בעירוני קרית שמונה מצטרף למועדון הירושלמי המשנה את פניו תחת הבעלים החדש משה חוגג. סכום ההעברה: 200 אלף יורו. בית"ר עשויה לנסות לצרף את שון גולדברג. על מועמדותו של טיירה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום: כאן 11, עריכת וידאו: שניר דבוש

בית"ר ירושלים ממשיכה להתחזק: הקשר אפונסו טיירה ששיחק בעירוני קרית שמונה, סיכם את תנאיו במועדון הירושלמי לשנתיים הקרובות. עם אופציה לעונה נוספת. סכום ההעברה כולל סעיפים עתידיים של מכירה לחו"ל עומד על סכום של 200 אלף יורו. אם יחתום סופית, טיירה יהיה שחקן הרכש השני בעידן משה חוגג אחרי טל בן חיים הבלם.


הפרסום הראשון בוואלה! ספורט על המו"מ לצירוף טיירה

בית"ר ירושלים נוטה לרדת מליאור רפאלוב בשל העלויות הגבוהות וכמו כן הדרישה הבלתי מתפשרת מצד הקשר לחוזה לשלוש שנים. אם לא יתרחש שינוי קיצוני בימים הקרובים, המו"מ עם קשרה של קלאב ברוז' כלל לא יחודש.

במקביל, בית"ר ממשיכה לנסות לחזק את הסגל בשחקנים אחרים. ההחלטה הסופית בנוגע לערן לוי תתקבל עד תחילת השבוע הבא, ואף תיתכן פגישה משולשת של אלי אוחנה, גיא לוזון והקשר בניסיון לבדוק כיצד ניתן יהיה לגשר על מספר דברים שמפריעים למאמן. במידה והעיסקה בין הפועל חיפה למכבי תל אביב בנוגע לשון גולדברג לא תיסגר עד לתחילת השבוע הבא עשויה בית"ר לנסות ולצרף את המגן

עוד בנושא

בית"ר פנתה בנוגע לשטקוס. המחיר: 2 מיליון שקל. מו"מ לצירוף טיירה
הבקרה תכיר בהכנסות נוספות של יותר מ-10 מ' שקל אצל בית"ר
להיזהר מבוזגלו, להצדיע לאוחנה, ללמוד מטביב: האתגר של משה חוגג

אפונסו טיירה, שחקן בית"ר ירושלים. רויטרס
הרכש השני של חוגג. טיירה/רויטרס

עם חזרתה של הפועל חיפה לישראל מאיטליה, צפויה להתקיים שיחה או פגישה בה יובהר לבית"ר תמורת איזה סכום יימכר השוער ארנסטס שטקוס. ההערכה היא כי מחזיקת הגביע תדרוש כשני מיליון שקל עבור השוער הליטאי. אם אופציית שטקוס תיפול, בית"ר תבדוק את האפשרות לצרף את אמיליוס זובאס מבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully