וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה בנוגע לשטקוס. המחיר: 2 מיליון שקלים. מו"מ לצירוף טיירה

בבירה מעוניינים להתחזק בשוער זר ועשויים לפעול בנושא כבר בימים הקרובים. גם אמיליוס זובאס מבני יהודה בתמונה, קשר קרית שמונה נבדק. לוזון הודיע לקרלוס קוויאר לחפש קבוצה

צילום: כאן 11, עריכת וידאו: שניר דבוש

בבית"ר ירושלים צפויים לנסות ולצרף שוער זר לקראת העונה שבפתח ולאחרונה כבר נבדקו העלויות של שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס וגם של שוער בני יהודה אמיליוס זובאס. בבית"ר הבהירו כי אין אכזבה מאיתמר ניצן, אבל במקביל מעוניינים שיהיו שני שוערים טובים בסגל.

לוואלה! ספורט נודע כי בתחילת השבוע פנתה בית"ר ירושלים לבעלי הפועל חיפה יואב כץ בבקשה לברר האם שטקוס עומד למכירה. כץ עצמו הודיע כי כרגע הוא מרוכז במשחק באטאלנטה במוקדמות הליגה האירופית. אולם השיחות מצידה של בית"ר ירושלים אמורות להימשך לאחר המשחק שייערך הערב (חמישי). יש לציין כי על פי מקורבים לעסקה הפועל חיפה מתכוונת לדרוש שני מיליון שקלים עבור השוער שנחשב לאחד השחקנים המוערכים בקבוצה על ידי המאמן ניר קלינגר.

בנוסף, בקבוצה מעוניינים גם בקשרה האחורי של עירוני קרית שמונה, אפונסו טיירה. בבית"ר בדקו אם קרית שמונה תסכים לשחררו ובאיזה סכום, ובמועדון פתחו במגעים לגביו.

עוד בנושא
יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר גברי לוי הלך לעולמו בגיל 80
מכבי פתח תקוה ביקשה לשאול את מלמד. עכו דרשה 200 אלף שקל על אז'ובל
ברק בכר: "נשחק על החיים שלנו", עדן בן בסט: "זה כמו גמר גביע"

ארנסטס שטקוס שוער הפועל חיפה. קובי אליהו
על הכוונת של בית"ר ירושלים. ארנסטס שטקוס/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון הודיע הבוקר לבלם קרלוס קוויאר כי הוא משוחרר מהקבוצה בשל הצורך לפנות מקום לזר בסגל. קוויאר קיבל את הבשורה באכזבה גדולה. לאחר מכן קוויאר אמר לשחקנים: "שלא יספרו לי סיפורים. הכל אותו דבר. הייתי לצד המועדון בתקופה הכי קשה. כל הזמן פרגנו לי ועכשיו בשנייה זורקים אותי? זו החלטה בלי כבוד אליי. לחצו עליי שאחתום כאן למרות שהיו לי הצעות בשכר גבוה יותר, בחרתי לבוא לכאן כדי לסיים את הקריירה בקבוצה כזאת ובאווירה של טירוף. אני לא עוזב עד שאני מקבל את כל המשכורות שלי עד סוף העונה".

בבית"ר ירושלים מחכים שליאור רפאלוב יגיש למועדון הצעה כספית נגדית. זאת כתגובה להצעה כספית שהעביר המועדון לקשר. בבית"ר ירושלים מוכנים להציע לקשר חוזה לשלוש שנים אך לא מוכנים לשלם לו חצי מיליון יורו לעונה. מספר גורמים מנסים לתווך בין הצדדים. יש לציין כי גם לגבי ערן לוי טרם נאמרה המילה האחרונה.

עוד באותו נושא

אפקט עזיבת טביב: ההכנסות הנוספות של בית"ר

לכתבה המלאה
קרלוס קוויאר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מאוכזב. קרלוס קוויאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully